Thursday, August 12, 2010

Transformer apa ye??

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan...

Semenjak dua-menjak nih..aku asyik dok fikir pasal sem ni punya subject. Bagi aku memang agak susah..memandangkan ni last sem aku..so memang quite buzy la kan3x..*tapi sempat gak update blog..sebab malam xder klas..muahaha*

Tuhla sapa suruh ambil kos yang terlampau hebat diabad ini..adesss...bila belajar seronok..banyak bende yang tahu..tapi bila tang assignment and presentation..hambik kau...mencanak mencari buku balik..time nih la nak buat research semua bagaikan..hahaha..

Ops..nak tau ker kos apa aku ambil..?Agak-agak korang..?aku ambil kos aper..?nursing..?opss...aku nih bukan gadis sesopan itu ye..haha..business..?ermm..aderlah gak bercita-cita...tapi bila nak start berbusines..hampeh..tak ada semangat okeyh...huhu..okeyhlah..terus terang..*cet..macam orang baru lepas wat salah kat pakwe..*aku ambil kos electrical and electronic engineering..ahahaa.....hebat tak? *padahal dah hampir gugur semua rambut gara-gara short circuit okeyh..cannot be engineer this gurl..hhahaa*

Aku sekarang dok belek-belek nih ha assignment MR.Vinu..time kat kelas diajar bukan main senang..tapi kenapalah assignment kamu susah...?dush2.....kasi koyaklah ini kertas wooo...*boleh ker..??*

soklan : Which one types of transformer is suitable based on data sheet.
answer: mask rider transformer or power rangers transformer *agak2 kena tembak laju2 tak dengan lecturer..kang tak pepasal kena repeat subject?haha..inilah jawapan paling hensem diabad ini okeyh*

*siyes wa cakap samalu..soklan dia senang jerk..aku buat pun boleh!..nak jawab..aduss..nak terputus urat kentut dan membuatkan proses percernaan aku terbantut tau*

Adalah dia bagi specification of that transformer..tapi jenis aper tuh..?core types ker shell types.?aku nak terangkan kat korang pun tak tau macam mana..hahaha....hadoooii..macam mana nak jadi cikgu camni *perasan kejap dengan cita-cita time kecik*.hohoho

Oklah kawan-kawan..kang lagi banyak aku mengarut...*sambil garu-garu kepala yang dah nak botak..sila buat2 percaya*..selamat berpuasa untuk hari ke-3..huhu..daaaa..salam..

::aku try tanya kat dia soklan tuh..dia senyum jerk..sakit ker aper...?hahahah::

p/s : nak tidur tapi tak ngantok..takper..esok tak ada kelas...jumaat free...huhu.jangan jelez ye... =)

4 comments:

♥ Xett Hereen ♥ said...

huhuhuu.
dlu ad gak blaja elektrik & elektronik.
tapi xbanyak.
agak botak gak la rambut.

naseb sempat g yun nam hair care.
huhuhuuhu!

xpe2, slow2 k?
mane taw, mudah nak jawab.












p/s :: baek tules situ, transform masked rider kepada otomen. baru hebat! hakhakhak!!!~

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

hahaha...kelakar la awk nih..huhu..

tol2..leyh wat botak kan rmbut nih..huhu

=)

Syukie said...

hurm, senang ke soalan vinu tu?
aku asigment brief pon x amik lg kikiki, tah bile nak hantar :P

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

hahaha..susah la beb..eh...kamu nih cm sme kolej jerk blajr..hahaha

=)

Related Posts with Thumbnails