Thursday, August 5, 2010

PencuRi BoGeL...???

MySpaceAssalammaualaikum..kawan-kawan..

Ha...aku ader hot story nk cerita kat korang..nak tau ape..?jom..layan cerita aku..huhu..tengok tajuk entri gempak kan..mesti korang tertanya2..ader ker..PENCURI BOGEL..?haa..jangan tak tahu sekarang zaman dah berubah.sekarang pencuri pon dah berubah fashion..dari pakai baju jadi ke langsung tak pakai pape..hahahaa.....jom layan cerita yang aku baru dapat dari KOSMO ONLINE!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

KUALA TERENGGANU – Pelajar yang dikejutkan pencuri bogel dalam satu kejadian pecah rumah Isnin lalu terpaksa tidur bertemankan sebatang kayu kerana masih takut dengan pengalaman yang dilaluinya.

Ibu mangsa, Cik Akmaliza Mohd. Rozali, 32, berkata, mangsa, Nurul Ain Amirah Mohd. Yusoff, 13, juga didakwa mudah terkejut kerana terasa seolah-olah pencuri berkenaan ada di rumah.

“Nurul Ain terpaksa tidur dengan sebatang kayu sebab dia terlalu takut pencuri itu datang lagi dan kayu itu boleh digunakan sebagai senjata sekiranya ada kejadian tidak diingini berlaku,” kata wanita itu ketika dihubungi semalam.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sekarang nih macam fiil kan..kita lihat..sampai trauma budak tuh..kalau aku pun...isk....kalau ea pon cuba la sopan sikit..pakai baju ala2 hiphop ker...ala2 punk ker..grunge ker..barulah orang tak takut sangat..ahaha..dah la..harammmmm..aku dok pikir cmtuh lak..ahahhaha.......
 
 ::diambil dari atok google::

p/s: terfikir..macam manalah  kalau bende nih jadi kat aku...isk..seramnya...

No comments:

Related Posts with Thumbnails