Monday, August 16, 2010

90++ follower sudah...??

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan...

Sedar tak sedar akhirnya follower blog aku sudah mencapai angka 90...aku  sangat terkejut..tak menyangka follower blog aku akan meningkat dalam masa yang sangat singkat..sepanjang setahun empat bulan berbloging ni.macam-macam yang aku lalui dalam mengenal dunia berbloging ini.

Fisrtly aku nak berterima kasih kepada yang sudi menjadi follower aku sekaligus sudi menyinggah meluangkan masa korang membaca entri post aku yang entah apa-apa..aku cuba untuk menghapdet sesuatu yang berguna tapi lebih kepada perkara yang berlaku disekeliling aku..

Tanpa korang sebagai pengkritik hebat aku..maka tiadalah entri-entri terjadi..korang sebagai supporter aku, aku berasa sangat gembira untuk menjadi penulis blog bebas...huhu..aku ada juga membuat sedikit cerpen kalau korang ada perasan kat sidebar aku..cerpenku..itu memang karya asli aku..kalau nak baca klik kat tajuk atau part2..

::peace syg tok semua blogger::

korang komenlah apa yang patut untuk aku menambah kekurangan dalam penulisan yang secara tak langsung boleh membaiki hasil penulisan aku..dulu adalah bercita-cita nak karang novel tapi..hahahaha..maklumlah itu semua ikut mood aku juga..

Last but not least....kritiklah selagi terdaya dan selagi memberi impak yang baik untuk aku..kritik yang membina dan membangun amat penting buat aku untuk terus giat dalam dunia blogging ini...

Thanks semua..sayang korang... =)
aku akan cuba menjelajah ke setiap blog korang dan memberi komen kepada korang...

p/s: dunia berblogging banyak memberi impak positf yang bagus dalam bab penulisan dan kehidupan seseorang..so,jangan berhenti menulis selagi terdaya...

2 comments:

Related Posts with Thumbnails