Thursday, August 26, 2010

Macam nih ker pakai.....????

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan sekalian...

Apa khabar semua hari ni..?pose tak.?haaa...sape yang tak pose tuh....fikir2kanlah ye..kamu kena ganti nanti..hehehe...Alhamdullilah setakat nih pose aku penuh lagi..dan berharap penuh sampai akhir ramadahan..*boleyh tak camtuh..pnah okeyh..?*

So..disebabkan hal wanita aku yang memang unstable..tuhla yang membolehkan aku pose penuh pada tahun 2008..yeay...jangan jelez ye..huhu..so..hopefully taun nih macam tuh jugak..*harap2 la ye..malas nak ganti3..hahaha...sebab addicted to food..yeay!*

Hari ini aku nak berkongsi something dengan  korang...erm...aku pun tak tahu perlu ker tak..tapi memang perlu..haha..aku sebenarnya dah tertarik cantik menarik kau memang de boom pada semua jenis shawl dan selendang2..hahaha...

Aku adalah beli 2-3 shawl..aku pun try la menjerutkan melilitkan kat sekitar kepala dan leher aku...hampir tercekik gaklah..ahahha....orang bandar,mane nak reti bergaya cun melecun cam orang kampung..ye tak?? *tak der motip sesentip okeyh*

Korang rasa aku sesuai pakai tudung biasa atau selendang2 nih..?maklumlah bila melihat bentuk muka aku yang dulunya ganazzz..cun melecun bujur sirih bertukar kembang telor..hahah..so aku memang risaulah tak sesuai dengan aku..hehe..tapi sekadar nak mencuba tak salahkannnnnn?

Jom layan picca..korang judge la ye ^_^


::selendang ijau plain +inner syria..boolart kan..??::

::ala2..tudung mak datin::
::tudung biasa..suka,xsuka pink okeyh::
::Tudung bawal merah yang senang susah nak bentuk..grrrrr....tudung style wahida::
::selendang itam+inner syria..sangat boolart::
::selendang itam plain yang selalu guna,shagat syg okeyh::


::tudung style syria..adeesss..muka aku boolart okeyh..::
::ini tudung biasa...saje wat cam shawl..huhu::

::Pashamnina yang susah nak pakai sebab tercarik2..huhuh::

So amacam..??sorry la yo..banyak pulak gambo..huhu..nih jerk koleksi yang ada sebenarnya..ingat nak tambah lagi..tok raya ni..huhu..kalau korang ada lagi cadangan cara2 nak pkai shawl atau selendang atau tudung biasa yang cantik..bagitaula..
sharing is caring what!!...huhu..

Oklah...nih jerk nak update dari semalam..huhu..daaaa..salam.. =)

sangat jelez tengok dorang pakai comel2 dan cantik jer..
time aku pulak tak menjadi..wawawa..manyak sedih wooo... ='(

4 comments:

A Fans of Lee Family said...

shawl dgn pashamania
sesuai dgn arisa.. :)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

najwa>>huhu..thanks syg...tp muka arisa boolat la... =)

Aida Azryn said...

comey jek.. hihi~ :)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

huhu..thanks aida.. =)

Related Posts with Thumbnails