Friday, August 20, 2010

Giveaway dari Floellen...

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

Biasa kalau tengok blog aku..lagi2 giveaway..lagi2 giveaway..nak buat macam manakan aku nih sekadar suka-suka dan mencuba nasib..hhahah..tambah2 lagi kalau berkaitan makanan..memang aku tak kan lepaskan peluang nak mencuba nasib..*walaupun tak pernah menang pun..sob3x...sedih jap..*

kali ini aku nak join giveaway ni kenapa..?erm..kan dah bagitau kat atas..sebab suka2 dan nak mencuba nasib..ahhahah..layan jerk la ye kerenah aku nih.. =)


nihlah die banner die..so jom join..syarat2nya sangat senang...korang perlu ikot rules ini..

syarat-syaratnya:

1.Terbuka kepada semua rakyat jelata di Bumi Malaysia ini….tak mengira jantina….lelaki atau perempuan semua boleh..dan tak kisah lah dah follow Ellen atau tak…Yang dah follow….ok…yang lum follow…silalah follow kalo sudi, kalo tak nak pun tak jadi problem…hehe
2.masukkan juga sticker GA Ellen ni dalam setiap entri kalian berserta dengan back link yer….dan letakkan sticker GA tu di sidebar yer..supaya senang Ellen nak jejak kasih..haha..TQ
3. Meneka umur anak Ellen dalam gambar di atas:-
Cth : Gambar 1 : 5 bulan
Gambar 2 : ??
Gambar 3 : ??
Gambar 4 : ??
dan........ Membuat entri ringkas apa yang terlintas di fikiran anda tentang anak ellen…hehhehe…
4. Tagkan dua (2) orang kawan anda.,,nak tag ramai pun boleh....TQ...
5. Letakkan link contest anda di bahagian komen Entry ini..link yang diletak di shout box atau cbox tidak diambil kesah.
so..aku pon memulakan sesi ahli nujum..:
gambar1   : setahun
gambar2  : 8bulan
gambar3  : 3tahun
gambar4  : 2tahun

Anak ellen ini seorang yang comel dan fotogenik bagi aku..tengok aksi dia kat setiap picca..dari kecik sampai besar pandai posing depan kamera..mungkin ikut mak dia yang suka bergambar..ehheheheh...*bergurau jerk jangan marah ye tuan punya blog*..

so nak tag 2 orang:

sila amik giveaway ini tanpa segan silu ye..huhuhu...

p/s: hope2 tepat lah ye tekaan ini.. =)

No comments:

Related Posts with Thumbnails