Monday, August 23, 2010

Laptop aku jantinanya Lelaki..wow!

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

Hari ini aku nak share something dengan korang semua..aku dapat info ni dari blog cik WAN_GERRARD
Tajuk entri aku memang gempak kan..memang punya..hhuuhu..aku tryla tutorial ni kan..
so..sekarang aku kenalah beware..laptop aku LELAKI!!!


Lepas ni tak boleh pakai seksi dalam bilik..mesti die skodeng..wadusss...nasib baik cik WAN_GERRARD share bende nih..hahaha..so..pasni aku kena pakai sopan2 la ye mengadap my sweet pipit nih..adess...help me!..

Actually sengaja jerk cakap macam tuh..korang nak tau jantina laptop atau PC korang..?jom cuba yang nih..hope korang boleh lah berwaspada sikit lepas nih..especially perempuanlah..hahahaha.....*mengarut jerk...jangan percaya okeyh*

Bukak 'Notepad'
Copy and Paste perkataan dibawah

CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"

Pastu save as file notepad tu dan letak tajuk i love u.vbs
 

Senang jerk kan..pastu kongsi result korang dengan aku..korang dapat suare lelaki ker perempuan..huhuhu..
aku dapat suara lelaki..garau punya..seram dowh..haha..korang leyh edit..ayat tuh."I LOVE U" jadi "I hate u" or "U love me"..ikot suka hati korang la..haha..besh kan...ok..sampai sini saja...

jangan lupa tau..bagi result korang kat aku..sekarang jangan nak ngelat ye..huhu..okies dokies....ahaha =)

p/s: kalau suara lelaki tuh macam stefen salvatore aku tak kisah..huhuh..isk.....dia aku punya,jangan curik..cop3x..ekh..hahaha....

8 comments:

MyraLove =) said...

arggg...xbestnya..saya punya perempuan

ahaha *gatai!*
=)

nabilah_2908 said...

sy punya pc...lelaki la...huhuhu...

garau2 sikit suaranya... ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
KAD RAYA

Melody Iqfa said...

ala..xley pom fara.
pas da save tu nk wtpe?
cne nk dgr?

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

myralove>>huhu..beshnyer pompuan.. =)

nabilah>>kite same la..lelaki suara garau..hati2 ye..t die skodeng..haha

atin>>atin g kt file yg atin dah save tuh..atin click jerk..t die bunyi... =)

Anna Boleyn said...

hye...hari ni watpe je? jom lah datang blog anne boleyn baca citer convo yang dah basi.. hehe ;p

♥♥♥ -Mrs.BaLLaCk-♥♥♥ said...

lemak r stefan salvatore an..!!!!!!!!!!

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

Anne>>okeyh

yanna>>huhu..jgn jelez okeyh..hahaha...

Dua Frey said...

Great read thank youu

Related Posts with Thumbnails