Friday, August 13, 2010

Janji kekasih..

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

Hari ini aku tengok cerita JANJI KEKASIH..korang tengok tak setiap hari jumaat tv3..Ceritanya sangat besh...sekarang ni tv3 pun dah banyak buat cerita sebegini..aku suka sangat..dulu memang aku addicted pada NUR KASIH, dan ALIFF FIRDAUS....

Berbalik  pada cerita JANJI KEKASIH..kisah dia mengisahkan seorang gadis yang tercari-cari hala tuju hidupnya dan akhirnya mengenali seseorang lelaki yang bertanggjawab mengubah cara hidupnya mengikut syariat islam...

Jatuh cinta aku pada watak lelaki itu dan watak jue..huhu..sedihnya..sampai aku menangis..Ada lagi ke lelaki macam tuh..?Betul juga kan..apa yang kita buat selama ini hanya kerana suruhan sesorang ataupun kerana ALLAH S.W.T...Banyak pengajaran yang aku dapat..

Kalau kita nak berubah biarlah kerana diri kita sendiri dan yang paling penting kerana ALLAH S.W.T..kerana mencintai ALLAH S.W.T kerana kasih kita kepada ALLAH S.W.T dan kerana ketaatan kita kepada ALLAH S.W.T...bukan kerana terpaksa atau mengikut orang...
Sinopsis dia korang leyh tengok kat blog ini..klik sini


Bila tengok cerita  ni..termuhasabah diri kejap..banyak yang perlu aku ubah..mudah2an dapat pertunjuk dari ALLAH S.W.T...
oklah kawan-kawan....selamat berhujung minggu...
 =)

No comments:

Related Posts with Thumbnails