Saturday, August 7, 2010

Diary Giveaway Contest..

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan dan selamat pagi..

Hari ini banyak sudah blog yang aku lawati dan aku terjumpa contest yang kedua..
Contest DIARY GIVEAWAY..Aku pun apa lagi...Join la..memang pantang dapat peluang kan..?huhuh...


Syarat2 penyertaannya :

Sila klik Sini...

So mengikut cerita si tuan punya blog..hadiahnya adalah sebuah diary...wah..bila aku tengok gambar dan jenis diary tuh macam mana...memang very adorable...huhu...ni yang buat nak tambah koleksi diary aku..
Pentingkah diary..?

Of course la kita tau yang diary tuh penting dalam kehidupan seharian kita..kita boleh bawak dia kemana saja yang kita nak..Kat situlah kita nak luahkan rasa hati, jiwa kacau, memaki hamun, dan puji memuji insan yang kita sayang..benci..dan dendam...yelah kan..dari buat dosa..kumpul reramai nak ngumpat bek kita tulis dalam diary..keep as secret..huhuhu..*cet..ini dikira dosa2 besar tak..?hahaha*

Sebelum ni, masa zaman sekolah-sekolah aku selalu guna buku sekolah buat diary...maklumlah masih tak mampu nak beli jenis yang colorful cam tuan punya blog nak hadiahkan tuh..*ayat tacing beb*..

Bila dah besar sikit so..dah maju sikitlah..semua buat diary dalam PC atau laptop..konon nak advance la..tapi yang susahnya mana boleh bawak kehulu-hilir ye tak..?dah lah berat..plus dengan berat badan cam gajah aku ni *sila percaya okeyh* mana nak larat bawak..huhu..so..memang aku memerlukan si diary secantik itu...*please2...tuan blog..kasik sy..kasik la...hahaha...*

Baru ini aku termimpikan sesuatu nak share dengan tuannya blog...
suatu malam...di satu lorong yang gelap...aku terdengar satu suara menangis...aku pun mencarilah suara siape itu..?dah la seram sejuk..kot vampire macam edward ker atau stefen ker muncul haaa...terus jadi vampire gak *kes terpengaruh tv okeyh..sila abaikan* cari punya cari..

akhirnya jumpa sebuah buku usang berwarna cokelat..aku tanyalah kenapa nangis?*dalam mimpi sila jangan pelik ea bila semua yang tak pernah bercakap jadi petah bercakap kalah mat saleh cakap melayu* 

"kau jahat..kau dah tak sayang aku..lepas kau dah toreh-toreh aku..ko letak dalam kotak..ko tak tengok pun aku lagi da..bila ko rindu aku pun ko selak2 sekejap jerk..ko memang tak sayang aku...."

aku pelik sekejap..

 "ekh..aku tak sayang ko..?mana kau tau nih..?hahaha..*aku gelak jahat*..dah aku karang luahan isihati aku bukan kau faham pun...Kau dah penuh untuk aku contengkan dan muntahkan isi...so..aku carilah yang lain..kau tetap aku sayang..cuma aku simpan jerk baik.kire okeyhla dari aku buang"

"kalau macam tuh...bila kau beli buahaty yang baru...letakkan aku bersama mereka.INGAT...letakkan aku bersama mereka..kalau tak..aku kacau kau sampai kau gila.."

sedar2 dah jatuh katill..mungkin kes nak lari dari kene cekik..so..kecian tak..aku dah janji ?*dalam mimpi*
aku kena letak dalam 1 rak bersama dengan diary baru tuh..so..bila aku dapat diary baru tuh..mungkin dia dah tak kacau lagi...huhuhu....aku tak nak jadi gila..kesian kat aku beb!

*sila percaya cerita diatas....ini adalah dongeng sebentar*
Itu sajalah cerita dari aku...huhuhuhuhu.....hope tuan punye blog memikirkan sewajarnya..*hahaha..ayat nak tangkap leleh jerk..ko ingat bleyh pujuk tuannye blog..pooodaahh.....kalo bley..ehehe..cyg lebehla...kes rasuah nih*

daaa.....Adios~

3 comments:

Miz CanisTaL said...
This comment has been removed by the author.
Miz CanisTaL said...

dr dlu teringin nk da diari but x jd je.. n diari lupa je simpan kt mna.. huhu careless snguh kan.. gud luck.. wink

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

huhu..ea ker..?kui33x...

xper2...aner la tau kalo masuk cntest nih ader rezki..heheh

^_^

Related Posts with Thumbnails