Thursday, August 26, 2010

Esok Cuti..yeay!

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

Sokseh2 dengar orang bercerita..esok cuti ker??...NUZUL QURAN kan3x...??wah....seronoknye..tapi kat tempat aku area seremban or N9 ni mana ader cuti huhu...so..betapa kecewalah kawan-kawan yang merancang untuk pulang ke kampung halaman...

Tambahan pula kolej aku nih..alert la pulak kan pasal cuti NUZUL QURAN nih..yang dorang tau tahun baru cina!Susah jugak ye kolej Private nih,huhu
..nak cuti raya pun susah..nih barulah dapat perlepasan sikit selepas exam 6aribulan  nanti..

Tak apa..memang syurga dunialah aku bila muncul jerk hari jumaat...kenapa ek..?
nak tau tak..??
hehehhee......
sebab..setiap hari jumaat aku tak ada kelas....ulang balik
TAK ADA KELAS...yeay......!!!!
so..jom berjimba bersama teman2....yabedabedu.....

So dengan ini aku menutup entri bersama serangkap pantun,

Anak Ikan melompat-lompat,
Lompat-lompat sampai penat,
Esok sajalah sambung mengumpat,
  Malam jUmaat cari berkat....

 Nunite semua..salam...

::Muka sengal aku..::

p/s: malam nih nak mimpi basah besh la...naik basikal lamborghini...huhuhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails