Friday, August 6, 2010

Mana KaMu...?

MySpaceAssalammualaikum...kawan-kawan...

Actually hari ini aku rasa sedih sangat-sangat..nak tahu kenapa..?
Mr.RaiNbOw langsung tak kirimkan berita sebaik tiba di kampung halamannya di KLUANG sejak kelmarin.

Nape ye..?Memang kalau orang balik kampung handfown memang tak sentuh ye..

Campak jejauh ye..?memang ke..?sedihnya..

Aku rasa sunyi giler...nak gak mcj gado2 dengan dia..
Buat dia bengang...tapi.....langsung 1 mcj pun dia tak balas....wawawa..


tak apalah kan...Buat2 faham aje lah..lagipun ini baru kali pertama dia balik kampung lepas tukar kerja..

Enjoylah sepuasnya Mr.rAiNbOw...nanti awak balik saya tak nak mcj awak...saya tak nak kol awak...

awak kol, saya tak nak angkat..awak mcj, saya tak nak balas..*boleh ker..??eceh...ego kejap jerk..t mesti balasnye..huhu..isk...kuasa apa itu.?*

Aku nak pergi merajuklah sorang2 sambil makan apa yang aku masak tadi...






kentang goreng cili..pheeewwiit..sedap..jangan jelez....yummmy.....daaaaa...~

No comments:

Related Posts with Thumbnails