Sunday, August 8, 2010

Kelas di batalkan...?

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan dan selamat pagi...


Hari ini adalah hari isnin bersamaan 9 Ogos 2010. Wah...tak lama lagi dah nak berpuasa..lagi 3 hari jer lagi..debaran makin terasa...macam nak tunggu akad nikah lak..kui3x..*dah mula nak ngarut dah minah nih..*

Tapi bukan itu cerita utamanya..Sejak bermulanya semester baru sehinggalah masuk bulan ke-2 semester ini bermula...Alhamdullilah...semua berjalan dengan lancar..pergi kelas macam biasa..balik kelas pun macam biasa *cet.mula-mula jerk semangat lebey*..

Tapi dalam sepanjang tempoh tu, ada 1 subject yang masih tak memulakan pelajaran lagi..nak tau apa..?

MICROPROSSESOR SUBJECT.

oleh kerana lecturernya datang ke Malaysia pada minggu lepas..so minggu nih dah start la kelas dia..
Dengan rasa penuh yakinnya aku bangun awal pagi ni sebab nak ke kelas dia..siap lawa2 lagi *macam nak dating..haha*

Sampai jer Block A5...aku tercari2 kelas dia..kat mana..? A5 G1..tak pernah dengar..sepanjang 3 tahun belajar kat ctuh..ni first time dengar..hahaha.keji kan..then.habis semua member aku kol n mcj..satu pun tak balas dan angkat..

Last2 aku mcj Adi member kelas aku..

Aku : salam..adi..kelas kat mana..kau dah pergi kelas ke belum?

Adi : kat dalam jadual BT2
 *ak pk jap..bukan dah tukar jadual ker..?tuh macam jadual lama...mungkin ak salah jadual kot*

so aku jalan2...terserempak dengan REDHA budak kelas aku juga..sajer follow jejauh..tetiba dia naik tangga nak ke library..aku pelik..kena tanya nih..

Aku : Redha..tak de kelas ker..?

Redha : tak ada..tadi aku pergi tengok kt sebelah bilik lecturer dia tampal..kelas cancel..

Aku :owh ye ker..?kelas dia kat mana..?

Redha : kat sebelah bilik lecturer ground floor..t ko sampaikanlah ye kat budak2 lain...

Aku : ok, thanks..

hahaha..kelas batal..?yesss,,aku tak puas ati pergilah tengok sendiri..haah..memang batal....so aku mcj balik bagi tau Adi

Aku : kelas batal..bagitau kat semua orang okeyh.
Adi : biar betul..kelas cancel..ni sape..? 
*cet..dah mcj banyak2 baru tanya nih sape..kuweng punye kawan..ahaha*

Aku: nih abby lah...haah..kelas batal..td redha cakap..ermm..kelas kt A5 la..kan dah tukar jadual..

Adi : Ada jadual baru ker.? bila dapat..?

Terus aku tak balas kerana kesemputan kredit tuk membalas*ampun ya kawan*..so aku berjalan dengan lajunya ke rumah...

Ini bermakna kelas tuh akan start esoklah...ermmm..nak jugak tengok siapa lecturernya...dengar2 kate perempuan..hope..senang nak faham apa yang diajarnya nanti.maklumlah..kalau lecturer dari luar negara..pelat die susah nak faham kadang-kadang...

::aku dan zura..gambr tak der motip...hhahahaha::

soo..have a nice day......daaaaaa....~

2 comments:

nabilah_2908 said...

seronoknya dia xde kls.. :)

erm...pasal video tu..tk sure la..sepatutnya ada...button add video tu kita gunakan kalau kita nak share video yg ada dlm folder simpanan kita..

kalau nk gunakan video dr youtube..or video dari FB...cuma ambil embed code video n paste kan dlm posting box..

hope arisa faham...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
FIGHTING SPIDERS

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

thanks nabila dgn info tuh..huhu...
=)

Related Posts with Thumbnails