Saturday, August 21, 2010

Tahniah!!!!...anda follower yang ke-100

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

Kepenatan seharian sebaik pulang dari KL mencari barang2 untuk final projek hilang seketika apabila melihat follower sudah mencecah 103 orang..walaupun sikit atleast ader la perkembangan blog aku kan..ader jugak yang sudi baca blog aku nih..haha..

::click tuk tumbesaran ::
Seperti yang dijanjikan dan note yang terpampang kat page aku ni..follower yg ke-100 akan mendapat hadiah istimewa..yahooo...!siapa pemenangnyer..??teke2..siapa..?
wakakaka..eh..eh..huhu..dup dap..dup dap..


Pemenangnya adalah saudari LoVeLyStArgIrL dan MYrALove
Tahniah kepada anda berdua..kenapa dua..?sebab aku keliru..tengok dekat follower miss lovelystargirl..tp bila mengikut yang follow aku msti lebih tau kan..dia nombor berapa kan..so aku pilih dua2 no nih..
..huhu..jangan marah ye..hanya kesilapan mata aku..so..mgkin korang lak akan datang..
Yang terpilih sila berikan butir2 seperti berikut..:
Nama penuh:
Alamat rumah:
alamat email:
no telefon:

sila tinggalkan dicomment post ini..insya-allah..selepas raya aku akan mengepos hadiah anda..sebab time rayalah nak berjalan nak cari barang2 yang unik..kn3x..
yang tak berjaya tak apa..insya-allah..aku akan buat contest atau giveaway tok korang..tapi semuanya masih dalam perancangan..so.support me okeyh.. =)

p/s: berdebar fikir contest tok korang..takut korang tak join lak..huhu..=)

8 comments:

LoVeLyStArgIrL said...

salam,
kenapa pulak saya menang nih tuan rumah?

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

actually sy kire mengikut follower..kire2..sy tgk awak dpt..ble sy cek balik..myralove follower yg ke-100..tp xaper la..sy dah terjuling time tuh.so awak berdualah sy plih..huhu..kalo nak sila tgglkan detail2 kt atas tuh..tp adiah die sy akn pos pas raye..okeyh.. =)

LoVeLyStArgIrL said...

owh..saya ok je kalau awak nak bagi ;)
sbb saya rasa bukan saya lah yang saya tanya tu..
err..takkan nak letak no fon kat sini?

Unknown said...

ahahah....nnti insyALLAH sy join contest...heeee

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

LOvelystargirl>>boleh..bg no fown ngn detail2 semua tuh..t senang nk anta pos..heheh

echah>>thanks...support me!

MyraLove =) said...

salam arisa
sori2 lambat respon..bz sikit =)
nama: Norshazmira
alamat : Blok D kolej kediaman ke-12,Universiti malaya 50603 Kuala lumpur (antar kat sini la =)
email : memyselfnow@yahoo.com
no fon: xyah boleh?tak pun saya email kat awak je =)

~wat contest nanti saya masuk jugak! hehe =)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

ok..thanks amira...t kite anta..tp lepas raye ye..=)

LoVeLyStArgIrL said...

tuan tanah..boleh tak kalau saya bagi detail2 ni je ;)

nama: Lovelystargirl
alamat: pt324 taman desa mustaqim,bukit kecil padang raja,16400 melor, kelantan
email: lovelystargirl@yahoo.com

Related Posts with Thumbnails