Thursday, August 12, 2010

Terkejut kerana lalai...

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan

Hari ini aku nak kongsi sesuatu dengan korang..mungkin pernah jadi kat korang juga..huhu..bunyi macam suspen kan3x..saje jek kasik camtuh..huhu..
Pernah tak korang seperti terlupa something nak buat..pastuh korang tertidur..then..terkejut dan tersedar kerana terlupa settlekan bende tuh..?pernah..?faham tak.?tak ye..?okeyh2..aku bagi situasi kat aku yang berlaku tadi..


Selepas berbuka puasa tadi..aku terus bergegas solat magrib memandangkan dah hampir terlewat..hari ini aku tak pergi terawih..sebab aku nak baca yassin kat bilik jer..then,bila dah abis..aku bukak saje telekung terus baring kat katil kira tinggalkan telekung dan sejadah kat tempat tadi..

aku ingat nak tidur kejap jer sebelum masuk waktu isyak..tak sangka pulak terlena lebih..huhu.. *betul2 tidur mati punya..ahaha* then..tak semena-mena dalam lena2 tuh aku macam tersentak dan terkejut..nak kata macam orang kejutkan,bilik aku kt hostel nih.. aku sorang jerk yang duduk..dalam apartmen hostel ni  memang la ada lagi 2 orang..masing2 sorang 1 bilik..

Aku tengok jam dah pukul 12.00 malam..masya-Allah..aku terlupa solat isyak..ingat tidur sekejap..terus bergegas...huhu..*ampun ya allah..selalu terleka dan terlewat solat*
korang macam mana..?pernah kena macam nih tak.?


Kadang-kadang bila solat subuh terasa macam orang gegarkan katil suruh bangun..dan seperti orang mengejutkan aku bangun tanpa sedar..macam ibu kejut bangun pagilah..tapi rasa macam lembut jer...ermmm..?siapakah mereka..?adakah malaikat.?waallahualam...

kongsila cerita dengan aku ye kawan-kawan kalau pernah jadi camni kat korang..huhu..=)

p/s: bila terfikir..terima kasih ya ALLAH kerana buatku sedar dengan suruhanMu...haa..korang jangan lupa baca niat puasa..kang terlupa lak sebelum tidur..

No comments:

Related Posts with Thumbnails