Thursday, August 5, 2010

GeDiX GAmbAr KE..?

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan...

Apa khabar..?aku tau semua sihat kan..?cuma aku jerk yang tak sihat dari segala segi..?huish..segala segi ekh..?maksudnye aty dan lain2..hahaha...mengelabah jerk aku kan3....aku  tengah bosan2..so mengeditlah jap koleksi gambar2 aku..tak adalah banyak mana pun..adalah dalam 8keping jerk..tuh pun jenuh pikir idea..hahaha...korang layan jerkla....

ader orang cakap kat aku..semua gambar aku lain sesangat...muka berbeza..hekeleyh..memanglah kan..sebab aku wat aksi berbeza juga..tapi dorang cakap memang lain..?penin2...korang judge la sirik..aper yang lain..?dah gemux ker..?kurus ker..?atau..hahahahahah...ok2..dah2..stop membebel ea cik abby....daaaa....layan picca..zassssss~

::picca 1-lokasi= iceroom,nilai square bersama en.mucuk::

::picca 2-lokasi= dalam kereta otw ke tambun perak..huray..mandi..::

::picca 3-lokasi= putrajaya bersama adik2 dan kazen tersayang::

::picca 4-lokasi= kajang,dirumah member,basement parking::

::picca 5-lokasi= didalam kelas ketika lecturer bagi break 5minit *sempat lagi beb*::

::picca 6-lokasi= JUsco seremban 2 bersama kawan-kawan tersayang::

::picca 7-lokasi=dalam kelas sebelum balik..::

::picca 8-lokasi=dalam kelas lagi,ketika hilang kewarasan nak belajar..haha::

Ha..apa pendapat segala juri..?nak bagi berapa bintang nih..?cepat2..?atleast xkurang dari 5 bintang dan x lebih dari 5 bintang au..hahaha..amacam...??kui3x...ada betul ker aper yang dorang cakap..?hahaha..memang la lain kan..sebab aku buat aksi yang berbeza..kot2..la ader len sebab.........isk...bukan2 jerk aku fikir..oklah...hope enjoy..jangan terpegun dah la ea..huhuhu...daaaaa~

p/s:berangan konon2..photo aku nih photo genik..?ops...photo gedix...?

No comments:

Related Posts with Thumbnails