Friday, August 20, 2010

Makruh tak pose aku nih...??

MySpaceAssalammulaikum kawan-kawan...

Hari ini aku nak hapdet cerita kelmarin..semua ini pasal bulan pose la..macam-macam berlaku time pose nih..yang aku masih tertanya-tanya pada diri aku ni..sah ker pose aku nih..??kalau korang tau..berikanlah pendapat kat aku ye..batal ker tak pose aku...

Kelmarin..aku pergi ke kelas macam biasa..cuma sejak kebelakangan ini aku terasa badan semakin lemah..mungkin juga sebab cuaca yang panas dan kadang-kadang diselangi hujan membuatkan aku pun terikut moodnya..

::dari google:

So,kelmarin lepas kelas petang dalam pukul 4 lebih..aku ambil insiatif untuk tidur sebentar sebelum sampai waktu berbuka..aku siap kunci jam sekali..oleh kerana pening yang teramat..aku tak sempat nak menyalin pakaian pun..tidurlah pakai baju kurung dengan gaya ayu sekali..

Sedar tak sedar..aku terasa seperti dikejutkan..aku terus tersedar dari tidur..bangun-bangun aku terus tengok jam..YA ALLAH..dah pukul 9 lebih..aku bangun ke dapur dan batalkan pose dengan minum air masak..ermm..korang rasa sah tak pose aku..?konfius la..aku takot tak sah..tapi bukan sengaja pun..uhuk4x...

Sekarang aku masih terbayang-bayang jerk..kelakar pun ada..sebab time tuh aku macam terkejut..pusing2 dalam bilik..dok fikir batal ker tak pose aku....so.aku nak pendapat khusus  dari korang  boleh..?


p/s: tak sengaja kire sah kan..????huhu

4 comments:

MyraLove =) said...

mak aihh..lamanya tidur..hehehe
entah..xkot,nak ckp pun tak berani =)

Melody Iqfa said...

haha
dr dlu smpai sknag xbrubah.
kuat tido!
hahaha

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

myra>>huhu..tuhla pasal..kui3x...ermm..kne tnyer pakar...

atin>>ahhaha..kuweng asam..hahahaha

=)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

myra>>huhu..tuhla pasal..kui3x...ermm..kne tnyer pakar...

atin>>ahhaha..kuweng asam..hahahaha

=)

Related Posts with Thumbnails