Monday, August 16, 2010

Award dari MR.AZWANDY...

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan dan selamat pagi..

Hari ini aku nak berkongsi award dengan korang semua...huhu..hati ini bagai ditarik-tarik nak melawat blog Mr.Azwandy...so, aku pun BW la keblog beliau dan terjumpa sesuatu yang menarik...


huhu...award ini telah diberikan oleh beliau kepada aku dengan rasa penuh persaudaraan blogger..ececeececeh..ayat aku bukan main kan..hahha..betul aper..tak salahkan nak melebarkan empayar persahabatan...tak semestinya didunia nyata jerk..dunia maya pun boleh..saper setuju..?angkat ketiak..tangan...huhuhuu....

ucapan aku kepada beliau :
Terima kasih Mr.Azwandy kerana memberi saya award ini...sayang kamu lebih sekilo...*ops...kalau awek die baca nayoo den..hahaha...jangan marah ea.ini gurauan terlampau lak...*

sekarang giliran aku mengetag mangsa2 kerakusan award..hahaha...
*statement lucah ganas nih..*

1.cik fatin *adakah bosan..?haha..pdan muke kamu*
2.hamzah ian *kali nih den tag kamo yo*
3.Sella *kamu tercomel kene gak*
4.Wanhazel *kamu gak*

Tahniah diucapkan kepada mangsa2 ku..haha..ok..aku dah terima award dengan rasa bangga...terima kasih.. =)

3 comments:

AiDa AzRyN said...

wah.. tahniah cuz dpt award.. hehe~

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

huhu..thannks aida=)

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam...

Wah...sungguh terharu dengan ucapan kamu tu...
Terima kasih lah ye...Hehe...
Ada award sy bagi la lagi..hehe...

Related Posts with Thumbnails