Friday, August 13, 2010

Award dari Cik Fatin Nur Dhabitah

MySpaceAssalamualaikum kawan-kawan...

Hari ini aku melawat blog sahabat baikku dari zaman sekolah lagi..baca2 tetiba aku terperasan aku ditag oleh beliau..huhu...

Ditag untuk apa..?beliau telah memberikan award pertama beliau kepada aku..sungguh aku sangat teruja sekali..yelah kan..beliau yang buat sendiri dan aku menjadi orang pertama..haha.. *muka perasan lebih nih...kasik lempang lelaju pat..*
*****
****
***
**
*

huish..ader syaratnya ketika aku menerima award ini...nak tau aper..meyh tengok meyh..sila skrol ke bawah sikit..

|
|
|
v
Syarat menerima award diraja ini :

apa perasaan kamu ble dpt award ini?
sy dengan suka citanya berasa senang hati menerima award dari cik fatin ini..kerana ini satu penghargaan terhormat  yang sy pernah terima as ur BFF =)


syorkan 2 blogger untuk cik fatin?

saudara wan hazel
saudari bunga

Kepada cik fatin saya dah amik award anda..huhu..thanks ea..huhuhu..syg kamu...kalau sesiapa nak ambil..sila2 la...memang dialu3kan oleh tuan punya blog...sekian..

p/s : cik fatin dah hampir 5tahun kter berkawan..happy frewnshipday for u....
=)

4 comments:

faryzh said...

waaa~
bes2 dapat award!

Melody Iqfa said...

thanx too cik Fara yg sudi amek award tuh. hahaha

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

farzyh>>sila amik award tuh ea..

atin>>thanks kasik award...
really appreciate.. =)

Anonymous said...

Tahniah dapat anugerah. Teruskan berblogging ye..=)

Related Posts with Thumbnails