Monday, August 9, 2010

KejutAn dari NuffNang..!!!

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan...

Tengah-tengah bosan melayan perasaan..aku bukalah nuffnang...cek rating..cek semualah..mula-mula rasa happy sangat bile dah naik sikit rating..ini semua kerana korang yang singgah dan pandu lalu kat blog aku..thanks korang...

Actually aku nih tak tahu langsung pasal nuffnang nih..macam mana nak naikkan rating semua dan yang paling penting macam mana nak dapat sedikit duit poket study dari nuffnang ni..serius tak tahu apa2..

so..tadi belek2...aku tengok rating aku yang dulu belas2 sekarang dah menginjak ke angka seratus lebih..alhamdullilah...


Kebanyakkannya melawat page aku nih time kol 11-12tgahari dan 1-3ptg ..mungkin time nih tengah blogger yang bekerja sedang rehatkan..so mungkin inilah waktu kemuncaknya melawat page aku...thanks korang kerana sudi bace story aku nih..

Dan untuk pertama kali aku tengok..dah ader earning..walaupun sikit jumlahnya tetapi aku bersyukur sangat..atleast aku kena berusha lagi...kalau ada sesiapa yang boleh ajar aku mengenai nuffnang dengan lebih mendalam..alhamdullilah..aku mengalu2kan..




Walaupun baru masuk rm0.50..tetapi dah rasa syukur sangat...atleast aderlas sikit penantian aku selama setahun lebih berblogging nih..so...ader lagi RM49.50 untuk aku cari sebagai duit poket di hostel nih sebelum membolehkan aku cash out..korang rajin2lah ea tolong aku..dan aku akan tolong korang pulak... =)


Thanks kepada yang menjadi pembaca blog aku xkisahlah silent reader or not..tanpa kritikan dan komen korang siapalah aku untuk mencurahkan ilmu...huhuhu.....ini saja dari aku.hope nuffnang dapat memberikan lagi faedah untuk bulan ramadhan akan datang...daaaaa~

p/s: kalau korang tau macam mana nuffnang ni berfungsi..sila bagi tunjuk ajar....okeyh...
=)

9 comments:

Syukie said...

ok la tu rm0.50,
aku baru 1.50, tensen woo nuffnang ni,lambat...
tapi aku nye YouthSays da RM30.00
padahal same je umur ke2-2 ni, setahun.

kesimpulannye, aku nye nuffnang mmg lembab sebab aku malas gilew nk blog2walking2~

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

owh..ea ker.??huhu...
dulu ader register youth says..tp xtau la..xreti cm aner wat link tuh..ajooo...
=)

Unknown said...

waa.same la kit..5posen..echah bru dftr 2,3 hri lps..hik2..
beli air sirap pom xlepas..:)

Mz Nik said...

hihi kite dapat rm 5.15 mggu lepas dafta nuff kene keje kuat lagi nk kumpol duet raye jom kite sesame mambantu ^_^

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

huhu..okeyh3.....kte kne klik la ea..huhuh..jom men klik3 kawan2...

nabilah_2908 said...

click ikln kalau benar2 nk tahu tntg ikln tersebut..

kalau selalu klik ikln...bila pihak nuff dpt detect..silap2 blog akan di bad oleh pihak nuff..

cara terbaik...adalah dgn tarik lebih ramai visitors masuk ke blog kita dgn cara..

1. sajikan n3 yg menarik..
2. memperbnykkn blog reading..tinggal komen pada n3 mereka..
3. jom join Geng Blogger...kt situ kita akan jumpa ramai blogger...ping blog kt sana..thn pergi la singgah ke blog2 yg lain.. :)

itu jer la serba sedikit tips2 yg boleh di sharekan...

happy blogging...(^_^)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

thanks nabila bg komen berguna..

kite dah join jg deng blogger..tp xtau cam mana nak amik banner die..huhuhu..

=)

Unknown said...

x per yang,
pelan2 kayuh,
dulu pun akk punya earning lambat jugak,
tapi alhamdullilah,
skg nie dah ok sudah:)

selamat menulis blog ok yunk:)

~hugs~

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

thanks kak wani...

=)

Related Posts with Thumbnails