Wednesday, August 4, 2010

Semoga Cepat Sembuh....

MySpaceAssalammualaikum..

aku rasa agak sedih bila dapat berita yang akak member aku sakit dan dimasukkan ke hospital...Ya Allah..selamatkanlah akak sahabatku....tabah ea sahabat...mungkin along tak ada pape tuh..aku baru dapat berita nih bila blogwalking di blog die..farass....

terkejut sangat....ermm..tetiba rasa sedih....bukan sebab apa...semalam aku pergi kerumahnya di hostel juga...patutlah yana miskol aku banyak kali..sebab nak pinjam helmet..ya allah..aku betul2 tak perasan..sebab handfown aku silent...dari balik kelas aku lupa nak tukar moodnya...

sorry kawan..aku betol2 tak perasan miskol tuh....rupa2nya ada hal penting dan sememangnya urgent...ermm..sorry sesangat...*dush3.....ketuk paler aku dengan hammer sekarang*...

Jika ada kesempatan..aku nak melawat juga along kamu..sowie farass....ermmmm...patutlah kamu badmood...kenapa tak nak share..?isk..buat aku menangis lak depan lappy nih..wawawa...please stop ea cik airmate....aduss...tak berenti dah nih......tulun3....

oklah kawan2..aku perlu stop....nanti aku sambung lagi ea...daaaa~
::farass da alongnya(kiri)....::

p/s: segere mencari sapu tangan untuk mengelap ujan dipipi aku...

No comments:

Related Posts with Thumbnails