Monday, August 9, 2010

GivEAway dari Cik KERm's

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

Seperti sebelum-sebelum ini..entri aku hanya berkisarkan mengenai contest dan giveaway..kali ini aku nak menyertai giveaway lagi dari CIK KERM'S kita..
Saat terlihat blog beliau hati aku tertanya-tanya...macam mana dia menghasilkan kraftangan secantik itu..isk...kalau akulah kan..memang tak jadilah..huhu..buat malu jerk kan3x..pompuan tak reti menjahit..haha..kalau setakat jahit yang biasa tuh tau la..kui4x..

Back to the story...so..aku pun mengatalkan diri nak join contest ini..sebab..?hadiah dia adalah hasil kraftangan beliau sendiri..memang sangat cantik dan unik..aku suke beb!



Nak tau syarat-syaratnya...?
sila KLIK sini...

tarikh tutup contest ini adalah pada :
15 OGOS 2010..

so, jom pakat reramai join contest ini..sekadar mencuba nasib apa salahnya kan..lagipun kita boleh menambah koleksi yang kiut miut nih...bagi aku ini suatu yang sangat seronok sebab boleh mengenali kraftangan yang unik macam nih..hhuhu...

paperpon kepada tuan punya contest...keep in touch with ur kraftangan..huhu..dah boleh bukak kedai cenderamata antarabangsa selain dapat memperluaskan lagi kraftangan MALAYSIA..chayok4x....

isk..banyak pulak aku bebel..okeyh...aku dah join..korang pulak.?jom.....

p/s : kalau ada rezki adalah....insya-allah..
=)

No comments:

Related Posts with Thumbnails