Friday, August 6, 2010

Awards dari BFF......

MySpaceassalammualaikum kawan-kawan,

Ini kisah pagi tadi...tapi aku bangun tak berapa pagi la..muahahah...aku bangun2 dengan excited terus on my sweet "pipit"..bukak "Mukabuku"..godak punya godak...tetiba aku terbaca 1 post di wall page ini..nk tau apa..??
jeng3x....

|
|
|
|
|
v



sungguh syahdu sekali bila aku tengok ayat post dia..terus dengan sepantas kilat aku membuka wordpress dia yang menceritakan perihal aku..ops..popularkah anda..?*sila muntah okeyh*

Mungkin kerana hari jumaat yang indah telah membuatkan mood aku hari ini ceria, seceria sang pelangi..*ops..pagi2 ader pelangi ker..?* mana taknya terkujat aku bila membaca entri postnya.

korang nak tau apa dia cerita.?haaa...bukak la sendiri baca..kang aku cerita, kata perasan bagus sesangat..hahahahha..*sila lempang aku laju-laju..haiyak*

*sjer bagi nama glamour..jangan mara ea tuannye wordpress*

Oleh kerana cerita kat blog aku yang macam kisah dongeng zaman purba-kala..dengan bangga beliau ,memberi aku satu award. *cet...purba ker..?pasnih boleh cerita pasal zaman batu,neolitik,mesolitik..ops..ingt lagi ker..?sila ketuk aku dengan kayu..dush3x..*

so..this my sweet award from him...tAdA.....

|
|
|
v
::saja no kasik besau2...::

Firstly, terima kasih kepada Mr.Ery kerana sudi menjengah blog saya dan memberi award yang bermakna ini..dan terima kasih kepada semua yang memberi sokongan moral *moral..?cm blajr pndidikan moral..muahah* dalam menjayakan blog ini..*cet..ayat cam nak public speaking..ayoooo...!*

pesanan untuk kamu Mr.Ery :
terima kasih sebab sudi jadi sahabat abby..dan melayan kerenah abby yang cam budak baru nak belajar jalan cara xpert..hahah..dan thanks again sebab memujiku setinggi gunung raya..?ops...gunung raya kat mana ekh..??*sila abaikan* dan abby bersyukur dapat bersahabat dengan kamu yang sama cam abby yang agak gila2 tp tak seperti orang gila mental kat spital bahgia...ermm..apa lagi ekh..??haaa.....last but not least...arisa funabashi adalah nama abby dalam jepun yang bermaksud FARAH NABILAH..sekian terima kasih...hahahahah

peace not twice....daaaaa~
p/s: rasa terharu gegila nih..dah lebih 1 kotak tisu nak abis..tapi tak sentuh pon.hahahah....

No comments:

Related Posts with Thumbnails