Tuesday, August 31, 2010

Terima kasih Nuffnang...

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

Hari ini semangat kemerdekaan semakin tinggi..31 Ogos 2010..hari bermakna bagi negara kita...betul tak..?huhu..
so..dihari yang cuti nih...korang pergi mana..?ermm..mesti beshkan kalo dapat luangkan masa bersama tersayang..tak kiralah..family, teman2 sekuliah ataupun buah hati kesayangan..tapi Arisa kat cnih berteman bersama lappy dan TV dihostel..huhu..bosan tau..

Tapi time nihlah kan nak relax2 kat hostel..tapi ader gangguan pulak dari mat2 motow yang tak reti nak diam..bunyi motow dah macam motow bot rasa nak pergi bom jer dorang tuh..xrespect betul budak2 kat cnih..
Memandangkan hostel kat tempat Arisa ni ramai jugak yang dah ader family..so berkemungkinan ada anak2 kecil..dorang masih tak bertimbang rasa..taulah semangat nak berkonvoi..tapi fikirlah untuk orang lain juga..betul tak..??

lupakan pasal tuh sekejap..sekarang Arisa nak berkongsi kegembiraan yang Arisa tunggu sekian lama..
Terima kasih kepada Nuffnang yang memberi sedikit tabung bersamamu pada Arisa..huhu..macam jejak kasih pulak..huhu





Sudah hampir setahun lebih Arisa berblogging..so..hari ini baru tengok hasilnya yang meningkat sedikit demi sedikit..walaupun angka earning yang hanya baru beberapa ringgit..itupun dah syukur sangat..atleast aderlah peningkatan dari rm0.10-rm3.00...Alhamdullilah..




Terima kasih banyak2 kepada blogger yang sudi menyinggah kat cini dah up traffic sesame blogger..Jasa2 korang hanya tuhan je yang membalasnya..sekadar menolong dan membantu dikalangan blogger pun sudah dikira amal juga kan..?

Tanpa kritikan korang..siapalah Arisa yang dalam dunia blogger ini..Walaupun masih baru dalam dunia blogging ini..Arisa harap dapat menyampaikan sesuatu dalam setiap entri yang Arisa post kan..JIka ada yang perlu Arisa ubah..mungkin dari segi idea..luahan isi hati..kritikan ataupun info...silalah perbetulkan kesilapan Arisa...ternyata dunia berblogging ini sangat bermakna kepada Arisa..

Thanks again kepada nuffnang..semoga rajin2 melawat blog Arisa dan juga memberikan tabung bersamamu lagi..hehehhe..

p/s:sangat terharu..walaupun lambat peningkatannya..banyak yang perlu dipelajari..BE tak pernah dapat..macam mana nak dapat..?ader saper2 tau..??

6 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

salamm..

Tahniah...teruskan usaha k...
Hehe..

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

thanks pakcik azwandy..haha^_^

Anonymous said...

nsib kita sama. sama2 usaha okey. huhuh

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

thanks q...okeyh..sme2 usha...hehe..chayok3x..

atikah said...

tumpang tnye, cane nak buat cm tuh.? teringin gak :)

atikah said...

income tuh dtg dr mne ek?
if ta de owg click nuff kte tuh.?
:D
sgt2 nak taw. explain lg bole. :)

Related Posts with Thumbnails