Sunday, September 12, 2010

Tak Sedar Ker..??

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan...

Tengok-tengok jam jer sekarang,...dah pukul 4.28 pagi..what!!!...serius tak perasan langsung...sebab apa..dari pukul 10.00 malam Arisa dok blogwalking dan membaca blog paberet Arisa..iaitu Sepet ...


Arisa suka baca blog beliau kerana ayat yang digunakan sangat selamba okeyh..ehehhe..kisah hidup dia..pakwenya..keluarganya..kerjayanya..dan lain2...kadang-kadang ader informasi tertentu seperti ubat-ubatan..memandangkan beliau bekerja sebagai ahli farmasi..

Beliau suka warna hijau ye..dan sangat cantik orangnye..suke tengok gambar beliau yang photo-genik..Bukan setakat beliau jerk..blog ahli keluarganya pon saya follow..hehehe..nak baca jugak..??jom kita redah..


Dan diantara blog adik-beradik beliau yang saya suka baca...

dan ini pulak blog pakwe kesayangan beliau..

Serius hokeyh..Arisa terleka bila baca blog dorang..setiap kali nak hapdet blog mesti dan wajib pergi lawat blog dorang jadi silent readers.ehehehe...tuhla pasal sampai tak sedar langsung..ehehhe..Hokeylah kawan-kawan..mate dah penat la..mau titon..daaa...

rerajinlah klik link blog dorang..mesti terhibur baca... =)
selamat berblogging dan blogwalking ...salam..

::rindu kat kamu berdua..bila nak pulang ke hostel nih nak peluk kalian ::

tinta pena berkata: mAcam mana nak bagi blog kita menarik ye...?
Ada cadangan tak..?

3 comments:

hamzah ian said...

blog gua tak best la??? sob2..

tyra tirana said...

menarik arh . ngeh .
best . sy suke . sbb mmg minat membace wlupon .... tet. ... hehe

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

hamzah ian>>blog kmu pon besh la..sy suke..hehehe

tyra>>hehe..sy pon ske mmbce...tp nk cri idea menulis tuh malas...

Related Posts with Thumbnails