Sunday, September 26, 2010

Mr.Pelangi yang Unik...

Assalammualaikum kawan-kawan dan selamat berhujung minggu..

Hari ini aku tak tau kenapa rasa agak pressure sikit..mungkin sebab asemen yang tertungak..hahha..aku kan budak terbaik..asemen selalu buat last minute...bukan apa..aku tak fahamlah sepanjang belajar MicrOpRocessor...Lecturer mengajar kat depan..bila  fokus..makin fokus..makin aku tak ada kat situh..hahaha..aku punya roh dah pergi tempat lain...al-felikun...hahaha..

So..dari dok selak2 buku yang tebal ni..aku pun nak updatelah entri baru sambil dengan sinar.Fm On9..lagunya buat aku gelak jer..makin pelik sekarang lagu ye..adess....layanZZZ...so hari ini aku nak update pasal mr.pELangi aku..

saja nak tempek gambar dia..hahah..rindu ker..??
Excuse Me..dia pakwe i kan..mestilah rindu..hahaha..dah seminggu tak mcj beb...sadis tak..??kenapa..??isk..malu nak cakap.syuuhhh..yang tau tuh diam okeyh...hahaha...


Ini mR.Pelangi aku..aku suka panggil dia bucuk atau cuk..nanti dia cakap..
"sapa cuk..?"
aku cakaplah
"Bee la"
...tiba-tiba dia cium ketiak die..isk napa lak mamat nih...pastuh dia cakap.. 
"bee busuk sangat ye..??" 
aku pelik dah...blur jap...hahaha..baru aku faham..so aku cakaplah..
"taklah wangi jerk..bawu dashing..."
"..dah tuh..?nape panggil cuk?"
..pelik la mamat sorang nih..aku gelak la...
"sajalah nak panggil bee nih cuk..nampak sweet..hahahha"

tapi dia tak suka aku panggil dia camtuh.sebab dia segan bila member2 mengejek dia..panggil cuk..so aku stop panggil cuk dan maintain panggil Bee jerk..huhu..sorry ye my mucuk macham..tau bee malu..len kali tak panggil depan dorang..ehehe

Dia ni special..sebabkan susah nak nak meluahkan cintan cintun nih..isk..dah paksa and ugut pun tak jugak..bila aku tanya dia..

"sayang kite tak?"
"tak"
"cinta kite tak?"
"tak"
"isk die nih...tak jaga hati awek betol la..." sambil wat2 merajuk..
"hahahahha......betulla.." sambil buat muka selamba..

..see..die tuh cam mana...banyak kali tanya, itu yang dia jawab..ehhehee....adess..punyalah romantik habis pakwe aku nih..hahahaha...

Betullah kata dia..sayang dan cinta tak semestinya kena luahkan..cara kita ambil berat, perihatin dan bersama dengannya pun dah tunjuk rasa sayang..cuma tak terluah jerk..


dan aku paling suka dengar dia nyanyi walaupun lagu dia nyanyi mesti lari picing..hahaha..tapi dia relax jerk..jom tengok video dia...Lagu yang dia nyanyi lagu Mawi duet ngn M.nasir...apatah tajuk..korang layan ye...slmat berhujung minggu semua..papai..Adios~!


sidia memakai baju T-shirt berbelang tuh..sebelah tuh yeye..kawan dia.nih kat majlis perkahwinan abang si yeye dan pertunangan yeye sekali..hehehe..sorry ye kena teleng kepala..hahaha..rakam jauh dan beliau tidak tahu..sorry ye Bee..ahahah

p/s: wah..rindu kamu seyh..jom karok lagi..hehehe

7 comments:

Aida Azryn said...

jom karok! hehe~ :)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

jom..ehhehe.... ^_^

Syat0za Zai said...

seb baik dia bau tiak dia je.. kalau bau tmpat len xtau la.. =D

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

hahaha...tuhla..aip..bawu kat ane 2..?habaq mai sikit..ahaha

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

mengimbau memori nmpk..hehehe~
moga bkekalan.. =)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

heheh..insya-allah...thanks akk..doakan kami..kui3x..

E'in said...

wah.. farar dh lme xkarok nie..

Related Posts with Thumbnails