Saturday, September 25, 2010

Digi iPhone 4 Real

Assalammualaikum kawan-kawan...

Mesti korang nak termuntah kan..asyik-asyik aku post pasal Digi iPhone4 ni kan..aku dah tau dah..sebab korang tak boleh nak komen apa-apa kan...betul tak..?alorh..supportlah member sikit..hehehhe...bagi semangat membina dalam merebut Digi iPhone4 ni..bukan senang tau...
Hari ini aku dapat task 3..iaitu kena buat pasal Digi iPhone 4 Real...so,soalan cepumas dia..

Apa yang kamu suka tentang Digi iPhone 4 Plans??


 Kat atas nilah Digi iPhone 4plan..cuba korang perhatikan betul2 setiap pakejnya...menarikkan..?siap ada potongan lagi..iDigi Postpaid plan mempunyai3 pakej yang terdiri dari iDigi 88, iDigi 138 dan iDigi 238..so,korang boleh refer kat atas tuh dengan plan yang diberikan mengikut plan yang korang minat...

Kalau aku,aku prefer ambil plan yang pertama iaitu iDigi 88..kenapa..?sebab aku kan student..mana boleh ambil banyak2 kan...kena tunggu Nuffnang kasi bonuslah baru boleh ambil pakej yang lain..hahaha..

KalAu kita pengguna tetap rangkaian Digi..wah...memang meriahlah kan..banyak sangat keuntungannya..kita boleh berborak dengan yang tersayang selama 200 minit..haa..berbuihlah mulut korang ye...
then,kita boleh SMS sampai 200 mcj kepada family,kawan-kawan dan yang tersayang..banyak juga tuh 200 SMS dalam 1 masa...isk2...patah ibu jari aku..hhahaha.....tertarik tak..????

Tak..?isk..ada lagi...Kalau korang nak SMS atau buat panggilan dengan kawan-kawan korang yang guna maxis ker..celcom ker..korang hanya perlu spend 10sen dan 15sen seminit...Siap korang boleh activekan no 6 orang yang anda sayang yang mengunakan rangkaian Digi nih sebagai rangkaian termurah...wah..hebat..teruja aku..teruja tak korang..???huhuhu...
so apa lagi..rebutlah...

Aku dah berkenan pakej nih...tinggal dapat nih semua dari Cik Digi kita..hehehe...owh.. Digi iPhone4..u alwayz in my heart~!

"BERSAMAMU"

No comments:

Related Posts with Thumbnails