Saturday, September 25, 2010

Digi iPhone 4 Play...

MySpaceAssalammualaikum...kawan-kawan..

Entri sebelum ni pasal Digi iPhone 4ME telah aku buat dengan jayanya..so ader lagi 3 task yang aku kena siapkan..so..ni task yang kedua untuk Digi iPhone nih...aku masih mencuba nasib..hehehe...jom ikuti apa yang dorang nak untuk task ni...

tell us which App from the iTunes App Store that you have seen/tried out is your favourite, and why.?

Seperti yang kita tau kan..iPhone 4 ni mempunyai aplikasi yang menarik dan luar biasa..apa yang aku tertarik dengan aplikasinya yang super duper banyak...antaranya aku suka :

Photography -
memandangkan aku nih addicted to camera so..the important thing..My handfown must have a high and best quality camera..so..bila menggunakan iPhone 4 ni..aplikasi kamera dia luas..sebab menggunakan 5MP..memang puas sangat dan tambahan pula dalam folder nih ader pelbagai jenis software kalau nak edit tak payah susah nak transfer kat lappy or pc..juz use this gadget..very easy and sempoi..wah..tak sabarnya nak memiliki.. '



News-
aku seorang yang sangat terlepas isu semasa..so dekat hostel aku susah nak tengok Tv..bila ada iPhone4 nih..lagi mudahlah aku nak menyaksikan berita sensasi..sama ada dalam negara atau luar negara..kita boleh tau isu-isu semasa dengan mudah dan senang..easy and simple only one click in finger...hehehe..

Social Networking-
Ini yang paling aku suka dan suka dan suka...sebab apa ..aku memang suka luaskan lagi pergaulan melalui Facebook,skype,myspace,yahoo messenger dan lain2..so.this application the most important to me..usually i used lappy to connect all of this network...so very difficult if i want to bring it anywhere and everywhere because we know that lappy is a heavy hardware...the best choice we use this iPhone 4 to connect very past and easier to get along and keep in touch with all my social friend network..


SO..only that a favourite application i like in this iPhone 4....
tak sabarnya nak menggunakan application kat iPhone 4 ni...thanks to digi make me addicted and struggling with this contest..ehhehe..hope i win.. =)



No comments:

Related Posts with Thumbnails