Friday, September 17, 2010

Contest Baju raya itikejam

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

Actually aku nih dah nak bersara sekejap dari dunia contest...sekejap jek okeyh..tetiba datanglah 1 suara halus mengamit-gamit kepala otak aku nih...suara tuh die macam suara Dr.Fazley....eh2..bukan...suara Anuar Zain...eh2..bukan..suara kuntilanak.....hahahah....."marilah join...marilah..marilah....."
Adesss..seram tak...???

Ini semua terjadi kerana cik Fatin kita..huish..nakal na..hang men tag2 aku ye...jaga kamu ye nanti..ehehhe..so dengan rasa lapang dada dan minda pagi jumaat..aku pon menjoinkan diri! kalau tak..habes...aku xleyh tidur malam dok dengar suara fames kat atas tuh...ayoyoyo...

|
|
|
v

Nak tau syarat-syaratnya?
klik sini

Gambar yang dipertaruhkan..hurm..sebenarnya dah puas cari yang terbaik..tapi non-ado yo..uhu..tak apalah cuba yang ini...hehehe..
|
|
|
|
V

Oklah tuhkan..hehe..korang kena join jugak tak kira...sekarang nak tag

Tarikh tutup penyertaan adalah esok  bersamaan 18 Sept 2010..
cepat sebelum terlambat..

4 comments:

hamzah ian said...

baju raye gua tak cun.. sob2..

intanurulfateha said...

gudlak

eh u kene tag syg
masuk masuk
mesti menang punye! ;p

Aida Azryn said...

Alamak!! xdapat join! huhu~ smlm xdpt on9 sbb streamyx poblem.. huhu~ T-T

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

huhuh..layeke..aiyak...heheh

Related Posts with Thumbnails