Wednesday, September 1, 2010

Alahai kEreta manual~!

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

Hari ini masuklah hari yang ke-22 ramadhan al-mubarak..terasa sekejap jer kan..Alhamdullilah..segalanya berjalan lancar...korang puasa tak hari ni..?haaa....kalau yang dapat ABC tuh..lepas nih kena rajinlah mengantikannya...kalau yang saja2 tuh..tak tau nak kata apalah kan3x..heheh..

Setelah sekian lama tak membawa kereta..so..hari ini Arisa temanlah kawan2 Arisa  pergi ke pejabat pos..dorang pun menyewalah kereta..Entah kenapa hari ini ada roadblock pulak..aiseh..sangatlah penat..bukan penat aper..penat nak menekan pedal clutch dengan minyak plus brek kaki..wawa..bawak manual punya pasal..sebab bagi aku manual lagi besh dan mudah dipraktikan...hhaha..


Bila kat kawasan batang benarlah kan..dahlah jalan sempit so bila ada roadblock..teramatlah sesak..dan kereta aku asyik termati enjin jerk..hahah...adess..seb bek coverline cool jerk bebeh..haha..dan ditenangkan oleh member aku.. FARASS, LIYANA DAN DEEYA..

La nih *speaking penang* Arisa dah ketaq kaki kiri..dok tekan clutch and break lelama..hahah...kesian dak kat Arisa..kesian kan..huhu..sebab sebelum nih bila bawak kereta manual tak pernah alami jammed cmtuh..haa..sekali hambek ko...hahaha...jammped gile..siap berebut siapa nak masuk dulu jalan tuh..isk.3x..pemandu "terhemah" kot..ter- okeyh..hahaha

Bila dah sampai kolej balik..kitaorang hantar kereta sewa dan singgah pasar malam kat depan kolej..masing2 beli juadah berbuka puasa...yang pasti dah kepenatan kan..perut pulak dah pot pet pot pet lagu irama rapper..nih dah nak  berbukalah ni..sempat kan Arisa update..haha...

Okeylah kawan-kawan..selamat berbuka..dan bersederhanalah ketika berbuka okeyh..rerajinlah singgah di blog kawan Arisa tuh...adios~!

::dari kiri -yana,farass dan deeya..berdiri tuh aku ler::

2 comments:

Khumaera Ismail said...

naseb bek sempat buke kt hostel..kalo dlm kete??huhu..sadis..

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

heheh..tuhla akk..seb bek la kan..sempat bukak kt kolej..kalo x td jammed giler la kan...huhu ^_^

Related Posts with Thumbnails