Sunday, April 25, 2010

ZeRoo..??


Hari ini tak ada apa pun yang nak dihapdet..tapi nak gak hapdet...kenapa tajuk aku zero..??haa...nak tau ker..??
actually kisah dia begini...xderla serius mana pun..tapi oleh sebab korang dah start bace entri nih..so..kne abiskan gak la kn3..?huhu..
http://emo.huhiho.com
 
entah kenapalah aku dah start rasa sakit-sakit badan nih..dah start rasa penat dan start rasa pening-pening kepala..??kenapa  ekh..??ada sesiapa tahu tak..??ok2...nih andaian aku..
1.terlalu lama sangat tido...
2.terlalu malas nak berpisah dengan katil dan tilam walaupun tilam kt hostel nih keras cam papan kayu..
3.otak tersangatlah BLUR....kerana tak tahu nak buat apa..
4.perut yang selalu sakit oleh kerana tak menjamah makanan yang sedap-sedap(ceyh..nak demand tinggi jerk perut nih..haha)
5. 90% rasa nak demam
http://emo.huhiho.com

uhuk3....korang rasa tak apa yang aku rasa..???sangat la sakit badan ini...kalau nak makan ubat la kan..huish...biasanya aku akan makan bila tahap kesakitan yang tinggi..hahaha..teruk kan..sebab tuh slalu kena marah dengan kawan-kawan especially my Chenta HaTI, BEE...(cowie syg..memang xske makan ubt da..)

segalanya masih dalam analisis..ceyh..ader-ader jerk aku nih...mungkin aku nih antibody lemah kot..sbb tuh jadi cmnih kan3...saper setuju..???angkat tangan cepat2...isk2..saper yg angkat tuh..aku bukannya nampak..xper2 aku faham...huhu..ok lah...nak pergi bersiram..kot2 nak mane dapat tau..dah jumpa simptom nyer..hahahahaha
http://emo.huhiho.com
da....wassalam..

No comments:

Related Posts with Thumbnails