Tuesday, April 27, 2010

Minggu mendiamkan Diri..??


Kepada semua kawan-kawanku,pertama sekali aku nak meminta maaf jika ada menyakiti kalian mungkin dengan perbuatanku...bukan niat untuk mendiamkan diri seperti status aku di FACEBOOK..tapi sememangnya aku tiada kata-kata yang mampu aku luahkan....mungkin bagi aku mendiamkan diri lebih baik dari aku berkata-kata...



semestinya korang pelikkan,kenapa aku tiba-tiba sahaja mendiamkan diri,cakap bila perlu..aku pun sendiri tak pasti kenapa dan mengapa...tapi apa yang aku ingin katakan...seribu kemaafan jika caraku ini membuatkan kawan-kawan tidak senang hati..especially kawan-kawan terdekatku...mungkin juga aku sudah kehabisan idea untuk berkata-kata...mungkin...tak apa...mungkin ini semua hanyalah sementara...

aku akan cuba berkata-kata dan seriuh dulu..ok kawan-kawan...maaf sekali lagi....aku memerlukan kekuatan untuk berkata-kata semula..semangat untuk berkata-kata semakin menurun dan aku akan cuba perbaiki segala kesilapan aku..sorry again.....
http://emo.huhiho.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails