Thursday, April 8, 2010

sayangku.....


 Sayang...

sukar sekali aku mengungkap bait-bait kata..
sukar sekali aku menafsirkan setiap makna...
sukar sekali aku membuat simpulan cerita..

ini semua kerana kisah kita..
yang tiada penghujungnya...
aku lemas..
aku rimas...
dengan apa yang berlaku..
kerana cemburu..
aku jadi bisu..
kerana cemburu..
aku jadi amarah..
kerana cemburu juga..
aku jadi pendendam....

sayang...

Salahkah aku mencintaimu sepenuh hatiku..??
salahkah aku kerana meyayangimu..??
salahkah aku kerana terus setia padamu..???
dan..
salahkah aku kerana masih menantimu..??

aku bahgia disamping kau..
aku bahgia melihat kau ketawa..
berjenaka..
bergurau senda...
dan 
bercerita...
rasa bahgia yang tak terkata..

kini..
semua berlalu pergi..
pertengkaran mula menjadi-jadi..
aku dan kau dah tidak serasi..
menjadikan aku begitu sangsi..
akan perasaan sayang yang menjauh pergi....

sayang..

kasih kita takkan pudar..
walaupun bermacam cubaan yang kita tempuhi..
jalan yang pasti akan kita redahi..
meniti bahgia yang dinanti-nanti...
semoga esok akan kembali.
memberi sinar yang begitu  pasti...

aku tetap menyayangi mu...

No comments:

Related Posts with Thumbnails