Monday, April 26, 2010

sEjenek terimbau....


Kali ni aku nak menghapdet sesuatu yang aku rasa tiba-tiba teringat balik..bila aku tengok gambar-gambar yang mencuit hati aku...nak tengok gak ker..??jom layan..

::Carilah mane 1 aku..???::

::mke-mke keletihan selepas kerahan::

::ketika menembak malam dilapang sasar Kem asahan,MELAKA::

::abg fairul dan naufal::

::ketika medical checkup di RESAT Rasah::

::ketika mengorek kubu di Gemas..credit to zura::

::sesi clearkan lapang sasar kem asahan...::

::standby pulang ke kem seremban dr gunung ledang::

::selepas ujian kawad terpilih::

Nilah antara koleksi yang bagi aku memang nostalgia...ak takkan lupakan ketika aku mengikuti kursus asas perajurit muda tahun lepas...banyak yang aku pelajari..dari aku hanya tahu berkawad sehinggalah aku mengenal senjata dan soal medan perang..memang semuanya memberikan aku pengajaran yang tak ternilai...aku suka sangat saat manis ketika ni...kalo korang pulak..???hehehee....paperpon..this memory still in my heart.....go Army Go!!
http://emo.huhiho.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails