Friday, October 15, 2010

Sekejap jerk....

Assalammualaikum kawan-kawan dan selamat malam...

Firstly aku nak minta maaf sebab dah lama sangat tak update blog..kesian korang tiap kali datang blog aku mesti tak ada entri baru..betol tak..??huhu..sorry sesangat..haa..salahkan assignment yang melambak..salahkan projek yang tak siap lagi dan..salahkan diri sendiri yang suka buat kerja tertangguh...huhu...
*sila jangan ikot perangai aku ye*

Aku sekarang BZ dengan final projek dan exam yang lagi 2 minggu jerk tok aku hadapi..korang rasa tak semangat aku nih..??lagi dua minggu nak habis belajar tau...yabedabedu...yippi....tapi nak menempuh 2minggu nih..agak suffer sikit...

Hari ini seharian aku bersama group menghabiskan masa kat LAB dengan menyiapkan projek..huhu..korang tau kan projek aku yang bab2 mematri ni teramatlah susah..ader saper2 nak volunteer buatkan..??ader tak..?t kite blanja eskrim..*kelip2 mate mengoda...auuuwwww..*

Ok2...stop pasal nih...aku sebenarnya rindunya la pada semua kawan-kawan lama aku..tak taulah kenapa..isk2....bulan 12 nih barulah genap aku 21 tahun..wow...dah boleh mengundi...hohoho..*lari tajuk* ..
aKu rasa sekejap jerk dah 3 tahun belajar kat kolej nih..rasa macam baru jerk daftar sem 1...rasa macam baru kenal kawan2....uhuk3x...sedihnya...........
sobsob...

ok2..stop la...nanti makin rindu pulak..hahah,..jom tidur...sebelum tuh..jom BW...aku nak terjah blog korang...jom tinggal link kat aku..t aku terjah..zassssssssss~!sebelum tuh..jom nyanyi jap...lalalalalla...
daa...Adios~!


3 comments:

Aida Azryn said...

Gud Luck 4 u,dear~ :)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

owh..patutla lame menyepi..ehehe~
wt keje elok2 ea..asignmt wat the best tau =)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

heheh..thanks akk n kamu gegurl..ehehehe..cyg korang.. =)

Related Posts with Thumbnails