Tuesday, October 5, 2010

Gaya Tudung Vogue - Versi Arisa

Assalammualaikum kawan-kawan..

Kali ini nak menyempurnakan hajat hati kak khumeera yang membuat contest "Gaya Tudung Vogue"..actually sejak akak khumeera post pasal contest tuh..memang ader terfikir nak masuk..tapi kan...nak pilih yang terbaik tuh yang susah..ha..sekarang jom tengok pelbagai gaya dari aku..haha..jom join...

 
dari:

syaratnye boleh lah korang tengok kat atas tuh ye...klik kat link blog beliau...
so..gaya yang aku pertaruhkan adalah...jeng..jeng..jeng..

gaya 1
gaya 2
gaya 3
gaya 4
gaya 5
gaya 6
gaya 7

Mangai..gile kuasa ker aper kan taruk banyak gambar..haha...ampun ye kak khumeera...tak tau nak pilih yang mana..hahah..banyak sangat pilihannya...disebabkan kak khumeera tak bagi tau berapa kuantiti yang boleh ditaruk..so...kite pon bantai la taruk sampai 7..hahahha....sangat giler gambar kan..hahah...kalau tak menepati syarat maaf ye..hehe..sajer suka suki....

so..kat atas tuh la gaya "The styloo and the BooM Arisa wearing Hijab"..
huhu...amacam...??ok tak..? so nak tag 2 orang...


sekian trima kasih..hehehe...~!

6 comments:

Khumaera Ismail said...

salam~!!
sis dtg terjah..hihi~
byk btol pic dia upload..
tp sygnye sis kena pilih satu je..gaya semanis bidadari yg paling sis suke.. =)

ok..gudluck ea dik..kite tunggu 15hb nanti =)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

okeyh..sis..hhehe.....thanks ye..haha..terlebey lak.. =)

NOOR FATIN said...

cantiknyaaaa~ gudluck k!

AiDa AzRyN said...

adeh~ kna tag lagi?hehe~ thanx yaw~ :D

haszuraidah ishak said...

wahh..macam2 gaya..kreatif, good luck yer..

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

thanks for the wish..hhehehe

Related Posts with Thumbnails