Saturday, July 24, 2010

SemEStER BaRu...

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

apa khabar..??sihat semua..??huhuhu...korang nak tau x...(kalo xnk tau pon ak tetap nak bgtau gak..muahah)
aku tak sihat sejak bermulanya semester baru ni..aku pun tak tau kenapa..sedihnye...semester baru ini bg aku agak mencabar sebab....nihlah FINAL SEMESTER buat aku...cuak beb!

Disinilah penentu mase depan aku...sekarang nih aku hampir buntu mengadap final projek punye subject..wawawa....sakit paler...berjalan kaki g pasau smpai balik sakit kaki dan demam....nak beli component electrik punye pasal la..dengan naik salah LRT...huhu..memang pengalaman giler la..huhu...

sekarang nih..otak dah tepu..banyak pengeluaran dibuat tok last sem nih..aku harap segala yang diharapkan tercapai..insya-allah....mudah2an ea kawan2.....doakan..go2 chayok3...

p/s: penulis tak larat menaip pepanjang...demam+batuk+selseme yang menghalang..daaa..~<3


No comments:

Related Posts with Thumbnails