Monday, July 26, 2010

aDDicTeD tO riVeR....

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan..

Actually juz nak post gambar terbaru ketika bermandi manda di sungai Congkak dan sungai Tekali..awal tahun hari tuh..hahah....*baru ker..?cam dah lame kan...xkisahlah..layan jerk la ea..*

lokasi: Sungai Congkak + Sungai Tekali
AhLi2 : Bakal Pengantin (yeye n tunang), bakal bapak orang(zizie n Azlie),dan sweet couple( aku ler tuh)

  ~sidia dan makanan~
~Aku dan bakal2 bapak~
~bakal pengantin~
~Aku dan sidia..sweet couple..ececeh..~
 ~muke kepenatan~

~comel ker..?~

Sila muntah tengok aksi2 budak2 terlebih umur except aku okeyh...hahahha...memg time nih addicted to river la..dah lame xmandi sungai kan3x...so..crazy jap la..jap jerk..hope ader lg sungai yang dpt aku pergi..ahhahaha

oklah...cukup2 la tengok gmbr tuh ea...kang bebanyak upload..tak terlayan kang..trus kentut berdarah..ahahha...dah mule aku nak merepek dah...daaa...adios....~

No comments:

Related Posts with Thumbnails