Monday, July 26, 2010

KiLLeR pApER......??


Setelah hampir 2 minggu la aku start semester baru yakni last tuk aku *mudah2an..tak nak der repeat2 nih*
aku telah memulakan assignment yang pertama...huraayyy...jom bersorak reramai..jom3.....pergh....tak boleh belah..tapi jangan sorak lelame..kejap jerk sebab...assignment nih adalah subject yang paling Killer beb!
xcaye....???jom2....tengok2...*renung kasik dekat2..bio tbeliak bijik  mata kau..hambik*

soklan 1:
 
Determine the series expension for cosh x = 1/2 (e ^ x + e ^ -x)
*jawab ler cepat...aku bagi 10 saat*

soklan 2:
........................
*tak payah nak berlagak nak jawab soklan 2 okeyh..sila jawab soklan 1 dulu* 

hahah....nmpak cam senangkan beb..haha..try la wat....meleleh air liuq wa cakap lu...aku buat pon dah naik segala urat saraf..hahah...korang tau tak subject aper..??
*macamlah korang nak tau kan2....tapi aku nak bgtau gak...peduli ape..(statement kejam)muahahha* 
 
Inilah die subject EngiNeeRinG mAtH...Ini baru assignment 1..ader lg 2 assignment die menunggu..so..korang rase macam mane..??adakah aku akan mula botak..???
*bayangkan jap mke aku botak....tidak!!..sangat ngeri okeyh* 
 
*::muke2 budak nerd...jangan terpedaya dengan gmbr gadis diatas..sgt tekun menelaah pelajaran..hahaha::* 

Lecturer tok subject nih Madam Seah,sgt strict orangnye...huh..sush nak bg markah terbaik punya...so..ko nak mengedix kt die..kne pro ckp cina la..haha..xpon tunjukkan kepoyoan mendapat jawab segala soklan die..*watlah muke2 manje2 kucing... kalo die layan lah...dusshh3....kne gak ak t..*
  
Rules2 tok berjaya subject ini:   
  1. Attendance msti 90% dan keatas
  2. xleyh datang lewat..must be puntual..
  3. lewat 15 minit anda dikosongkan attendance
  4. jika soklan pass anda 1 salah..so xleyh la wat Merit atau Dinstintion (tok A & B)
Sanggupkah anda meneruskannya..??haha..pilihan terletak ditangan anda..tapi aku..??Oh tidak!!!
kna lah terima dengan redha..huhu..last sem beb..semangat mesti lebeh..ahahh.. ok la..
daaaaa.... *sesiapa dah dapat jawab soklan tadi..sila bagi jawapan anda sekarang ea...aku bagi hadiah t..* 

No comments:

Related Posts with Thumbnails