Tuesday, July 27, 2010

Ada mOTif keW...?

Lokasi: Jalan Pasar,KL
AhLi: aquh..aai,deeya dan redha.
Motif: meng'survey' barang project

Semalam aku dan 'the geng' menuju ke destinasi menaiki LRT..motif die..?haa..bace tak kat atas..tak payah ler aku citer pepanjang..muahaha..okok...disebabkan dah minggu ke-3..so kami kene mempercepatkan segala yang perlu..tinggal lagi 11 minggu jerk kot final semester nak abis..so..nk wat project ni kene amik masa ler...

Dengan rasa bangga menyarung kasut croc yang comel lote nih..nk tengok ker gmbarnya..?hahha..jap2...

  ::acctually bukan croc sebenar pon aku gune..hahah::

Maka berjalanlah dengan gaya ala-ala model baju kurung..*ops...agak sopan ker..?* dan baru aku sedar...kaki aku dah mula melecet..adess....*tuhla pasal bangge lagi..padan muka aku*  tapi dengan cool jerk jalan jerk la..ahahha...motif sebenar..mane lah tau kan3x..turun sikit berat badan aku nih..muahhaha...*ayat pujuk aty..sila muntah okeyh*

Dari 1 kedai ke kedai len macam nak sasau...nak cri component letrik nih memang payah..macam2 jenis..salah beli kang...effect litar pulak..atoyai...bantai jerk la...kepada yang meng'order' kat kitwg ni jangan lupe kasik upah yo..*penat jalan..bwak brg korang + cos upah sekali ea..kepci  ker kenny ker..~muke jaat* 

Apa yang pasti balik tuh aku bantai tidoq.....krohhkroooh *sjer bg gimik..aku tidoq xdengkor okeyh*
sedar2 dengan bangganye lagi *xcited ma....* nak g umah aai tok wat sensor circuit..tgk jam..haaaa......5 pagi..hahahaha.....*tetibe ase sayu lak..mane nak bangun awal cegini*..trus la aku g mandi...

so..pg t aku kne g  gak..hahha..nk siapkan..maut t siapkan...kne lah pelempang ngan lecturer + supervisor project kitwg...MR.veeraiyah..*die marah bleyh wat jd kaki mengeletaq woooo*.ok la...masa dah time..got to go...daaaaa.....next entri will be sooon....~ 

 ::gmbr xder motif..sile abaikan..::

No comments:

Related Posts with Thumbnails