Monday, July 26, 2010

Macam mane nak naikkan rating...??

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan...

Selamat pagi semua...hari ini aku nak berkongsi sikit kemusykilan tentang nuffnang aku..actually aku baru sahaja berjinak2 meletakkan banner nuffnang diblog aku..huh..berpeluh gaklah aku nak buat..mencari idea bertanyakan orang..thanks kepada sesiapa yang banyak membantu aku..cayang korang...
*kes rasuah nih..kuang3x*

Tengok kat blog2 orang..macam besh jerk kan..tapi macam mana nak naikkan rating aku nih...maksud aku rating traffic blog..huhu...almaklumlah sy budak baru belajar..*ececeh..tlg kami bantu kami anak2 yatim piatu..ops....*
setakat ini blog aku ratingnya hanya ader 22 jerk..aduss..so sad la...ader sesiapa tahu tak cam mana nak naikkan rating..ajar bleyh..kerjasama anda amat aku hargai...mmuaaahhhxx..

Please..help me okeyh.........xoxo...!

pls: perlukan kesabaran yang tinggi kan3...cerita yang menarik kot..tapi nak cerita apa..??buntu2...

No comments:

Related Posts with Thumbnails