Thursday, July 29, 2010

Dear DIARY.....

MySpace Dear diary....

0136 a.m (bilik hostel)
aku rasa arinih bosan sesangat..tak tahu lah kenapa..nak buat itu tak kena..nak buat ini tak kena..kenapa ekh..?
tadi aku rasa sakit sesangat perut aku nih..dah cuba baring kat katil..pusing kanan..pusing kiri..serbe tak kena jerk..hati pulak tetibe rasa tak sedap..*ader sumtin nk blaku ker.?minx2 xder*

Tiba-tiba aku teringat dua orang yang penting dalam hidup aku..arwah ibu dan sidia..hurm..aku teringat pengorbanan ibu..membesarkan aku dan adik-adik dengan tulang 4 keratnya.,tak ada istilah penat dan penat dalam hidupnya. Bekerja baginya adalah suatu kemestian untuk memberikan keselesaan dan kegembiraan anak-anaknya..besarkan pengorbanan seorang ibu..?

Sidia pulak, sejak akhir-akhir ni selalu balik lambat. Kehendak kerjanya membuatkan dirinya tak menghiraukan keadaan dirinya sendiri..kesian pun ada gak..Jarang sekali untuk memberikan khabar berita kepada aku oleh kerana kerja yang tak menentu. Aku kena faham situasi sidia bekerja..pagi bekerja  pukul 8pagi dan 3 pagi baru pulang. Nak ber'SMS' pun dah tak sempat. balik kerja jer terus tidur sebab esoknya sidia akan bekerja..begitulah seterusnya.

Nak berjumpa susah la kekadang sebulan sekali baru jumpa..tengok keadaan sidia..aku tak kisah asalkan sidia jujur dan setia dengan aku. Itu sudah memadai.

Dear diary,
Aku rasa nak tidur..tapi mata masih tak boleh lelap..macam mana ekh..?apa nak buat..?aku kena paksalah diri untuk tidur jugak..tak po kerja aku meng'hapdet' entri yang berguna kat blog..?contohnye..??aper ek..?ok lah..cukuplah kat sini jerk diary aku..ader mase aku buat lagi..daaaaa...
selamat malam semua..have a nice dreammm......

Free Blinkies
TV Icons
Free Blinkies


No comments:

Related Posts with Thumbnails