Monday, August 31, 2009

++HaPPy AnniVaSaRy My GRaNdPA n GRaNdMA++



This my new entri for this month...huhuh...sejak dua ari tak pegang laptop..rase rindu pulak..kuang3x....yela kan..asyik nak naip jer..kat blog ni..tapi ceritA tah paper lak kan..tol x tawan2???hehehee..ok..semalam 31 OGOS 2009,kita semua rakyat malaysia menyambut kemerdekaan yang ker baper ek...??jap2...aku luper lak..hahahhaa...isk3...xpatot aku nih...haaa....yang ke 52...

Kalau korang nak tau..in that day too...my grandpa and grandma sambut annivasary yg ke 52 gak...tahniah to my beloved grandpa and grandma...dah lama da usia perkahwinan dorang...huhuh...tak sangka ea...apa yang wat aku rasa nak tergelak..aku pernah menyakat atok dan nenek..."aiks..orang tengah sibuk2 nak merdeka..leyh lak atok dan nenek kahwin ea..dirikan masjid..hehehee" nenek dan atok aku tersenyum jer..hahahaha..memg kelakar la kn...paperpon aku ucapkan tahniah to both of u..semoga usia perkahwinan yg baru ni memberi seribu keberkatan buat atok dan nenekku tersayang....jangan gado2 lagi ea..nenek dan atok...

hehhee..apa yang aku kagum kat sini..usia perkahwinan dorang leyh bertahan sekian lama walaupon acapkali aku tengok bertelagah pendapat kat umah aku tuh..hehehe..bila aku tanya nenek, sayang atok ker tak..nenek akan jawab."eh..wat pa aku nak sayang dia.."hahaha...eleyh..nenek nih..cm tak tau lak dalam hati tuh sayang bangat kn..??tol x..hahahahaha...atok pernah la cakap dengan aku.."hang tengok nenek hang,bukan nak panggil aku abang ka,sayang ka,darling ka..nih dok panggil tok hassan..pggil nama..orang nak manja2..camana nak manja nak sayang2..??"..hahahaa..nak tau nenek jawab ape.."huish,geli aku nak panggil tok hang lagutuh..dah tua2 pun nak camtuh.dulu muda2 tak mau lak suh lagutuh"..hahaha..romantik tak..??hehehehe...aku sayang dorang sangat2....walaupun dorang berkahwin family yang arrange kan...sweetkn...

Aku pernah gak tnyer atok,apa yang menyebabkan atok tertarik dengan nenek..atok kesayanganku pun berkata2.."hang tau dak..apa sebab atok dok berkenan dengan nenek hang..sebab die good(smbil angkat jari tunjuk very good) wat kerja umah betol2 bagus..yang tuh atok dok cari..kalau stakat pompuan banyak tapi tak tau wat kerja umah..atok tak berkenan..nenek hang serba serbi pandai..tuh yang atok suh moyang hang masuk minang.."begitulah kisah mereka...hehehe....dari situ..aku learn something...bior la muke tak lawa..tapi kerja umah first class....huhuhuh..msti rmai lelaki mengidamkan perempuan yang sebegitu..hehehhee...tapi aku...???hahahahahah....

oK la..tawan2..aku nak mengucapkan "selamat menyambut kemerdekaan yg ke-52.." dalam sambut2 merdeka nih pose tetap pose ek...jangan nak ponteng2 mlenkan ader MC dr langit(for gurlz only)..hehehhe..orait...i think i should stop here right now...so..see u in the next entri...daaa....SALAm.....tok sume..!


p/s : bestnyer...nak kawen...hahahhaha..(gatai na abby)

No comments:

Related Posts with Thumbnails