Friday, August 7, 2009

**Epy bUrFDaY tO u gRAndMa..**


Hari ini apa yang aku nak cerita mengenai burfday orang yang aku sayangi...nenekku...mmmuuaaah..cyang nenek...Act aku baru tahu burfday nenekku jatuh pada 6 Ogos iaitu semalam..itupun adik aku yang mcj.."bila, arinih ari jadi nenek tau...huhu"
aku pulak..alamak terlupa langsung..bukan terlupa memang aku tak tahu langsung burfday nenek bila..kejamnya la aku sebagai cucu..huhu..ada kew patot..xingat langsung..aduss...sadisnya aku..

tapi aku terus balas mcj adik aku .."ko tlong smpaikan wish epy burfday kat nenek n sampaikan pluk cium aku kat nenek skali ea.."..itu aja yang termampu aku tulis..tapi aku da berniat untuk belikan sesuatu untuk nenek..apa agak2..??tapi memang aku nak sangat belikan bende tuh kat nenek..hopefully she happy accept my present..k la tawan..i have to go now..wanna find the present for her..k..muuaaaxxx...xoxo..!

No comments:

Related Posts with Thumbnails