Saturday, August 29, 2009

++GooD mORniNk++


Good mornink to all of u....huhuh..tapi xder la pagi sangat da dkat pukul 11 da..hahhhha..tp still pagi kan kawan2...huhu..so..what my plan today...??ermm...actually banyak lak bende yg nak kene buat..huh...(sign.....),basuh baju,jemur baju...wawawaaw..stok smggu lor...hahahahhaha.....cma ner nih..den xlarat ni ha..nk menyental dalam blik air..adew pon mesin bsuh kt ostel nih..juz leyh keringkan jer...almaklumlah..senior kami punye...hehehehhe..tapi syukur la...adew gak yg tok keringkan..kalo x..lagi sush beta nak memerah cam perah susu lembu..hahahahhaa...grau jer..

so..hari ni bersamaan 30 OGos 2009 dan 8 ramadhan..huhuhu....sekejap lak aku rase....dah msuk bulan 8 n seminggu dah berpose dengan jayanya..hahhaha....dalam mse seminggu berpose nih..aku jarang sahur...kalo sahur pun msti aku time tuh kat umah membr aku..yanna ballack+ farass...actually,bukan aku tak nak bangun sahur..dah set jam bek punya pon still tak terjaga..cam mana tuh..??adew saper leyh bagi tips x..nak bangun sahur..?huhuhuh.....kerjasama anda amatlah dhargai..(dah cam kempen lagi jerk....hahahahhaha)

tapi semakin hari semakin dekat lak rase nak raya..tapi naper ek..xrse cm besh jer..???huhuhu.....wwaawawwwa.....sdihnyer...isk2...tapi nak kumpul wet raye t manyak2...huhu..bio la cm dak kecik tp sblum usia mcapai 21 taun...(dah leyh ngundi...hhahahaha)sempat lagi aku nk pungut wet raye...kat kwan2..makcik n pakcikku dan tak luper gak kat sidia..hahahahhaha.....yezzzzaaaaa....da rancang da nih...hahahhaha....(gelak jaat...)
isk..dah bebel ker lain da...ok la tawan2....smpai cnih ajer celoteh gue...daaa...continue next entri....huhuhu....daaaaa........

cau cen dol....



p/s: mata si penulis semakin mengecil,dan mengecil..dan mengecil..dan.......................

No comments:

Related Posts with Thumbnails