Saturday, August 15, 2009

**HaRi yAng CeRIa**


Pagi nie mood aku rasa begitu baik sebab ape??hahaha..buat julung2 kali aku bangun awal di pagi ahad..hahahhaa(kantoi lew..slame nih bangun lmbt..mke malu2 unte..kui3x)..Pagi nih ape yang aku buat ek..nak tau tak..huhu..(sibuk jer aku nak gtau kan3x..)..kalau korang tak nak tau pun aku tetap nak bagitau gak.xkira la..sebab korang da bace kan..hahahha(gelak jaat)...

Pagi nie aku bangun seawal pukul 6.30 pagi..aku solat subuh then mandi..sebab per aku solat dulu..sebab aku kalau dah dok dalam bilik air tuh memang ambil masa lama tok nak kuar..paling cepat pun aku mandi setengah jam..(ha..jangan nak pikir bukan2..dah name pon pompuan kan...+bsuh kain ler..huhuhu)..after that aku pun terus update rutin harian aku..huhuhu...

Entah kenapa hari ni aku rasa cam happy tok mulakan agenda pagi nie..bila aku dok kat balkoni ostel aku..rase sayu jer..tengok keindahan pagi hari..almaklumlah..orang yang selalu bangun lambat nih teramatlah batak sikit..hahaha..menghayati keindahan alam dengan kicauan burung2 dipokok berhampiran..aku jadi kagum bila tengok,pagi2 lagi sume burung2 da bangun tok mencari rezeki kat anak2 dye..aduhai..tersentuh lak hati aku..(sob3x..betapa kerdilnya aku sebagai hambaNYA...aduhai...),dan buat julung kali gak setelah sekian lama tak buat..aku wat sarapan pagi..sempoi jer..just make some nestum jer..huhuh...tapi mengeyangkan aku ler...

SeDar tak sedar lagi bebrapa hari jer lagi dah nak masuk bulan ramadhan..wah..debaran semakin terasa beb...hopefully taun nie aku puase full la cam taun lepas...seronok sesangat beb!Amacam..korang sume da ready nak sambut bulan ramadhan almubarak..??yezza...that month i waiting for a long time..time nih la kite boleh muhasabah diri kite..tol tak tawan2...sape sokong angkat tangan(walaupun tak nampak..wat2 nampak gak..dah tuh jangan la angkat tinggi..mucuk ah...tiak korang..huuhuh)...tah paper la aku merepek gaban kat atas tuh..huhu..

apa agenda aku seterusnya..??any suggestion..??haa....aper..tengok tB..aduhai..Tb aku ane la ader kat umah ostel aku..tak leyh2...tengok aper..??haa..youtube..?elok gak...sekarang aku dah boleh tengok apa2 video or cerite kat youtube tanpa briiefing...laju lak tenet..beshnyer....jangan jelez..cume seteng2..tenet da gaaban cm gaban bila time nak wat


asemen..huhuhu..paperpon...asalkan dapat Ym or Blog pon cukup..hahahah...(memang dah tak leyh wat per da...kemaruk ler tuh..hahahha)...kalau sapa2 nak yM aku boleh ler add..nie ym aku..add tau..jangan tak add....
abby_kn89@yahoo.com


jasa2 korang amat aku hargai..(ceyh..dah macam kempen menderma lak..)
orait la tawan2..aku nak stop jap..agak letih menaip..huhuh....nanti2 aku sambung tok entri yang bawu...muuaaahxxx...xoxo..

p/s: Kesengalan pagai2 hari memang terserlah bila perut dah memanggil ke bilik termenung..hahahahaha,paper ajer la...



No comments:

Related Posts with Thumbnails