Friday, August 7, 2009

**WaBAk..??**




terima kasih sebab mengujungi blog aku nih..actually..tak ada apa2 yang istimewa tapi apa yang aku ingin ceritakan adalah mengenai diri aku..huhuhu..Apa yang ingin korang tahu..??hehhe...kalau nak aku cerita terperinci tuh tak adalah...apa yang aku nak kongsi bersama korang..aku agak bengang dan agak kecewe sedikit dengan kolej aku..kolej aku setakat nih dah ada 3 orang budak suspek H1N1 tapi kedekut nak bagi cuti..aku pelik sungguh..memang pelik sangat2..

Kolej2 yang terdekat dengan kolej aku semua dah cuti..aku agak tak berpuas hati la..apa yang di takutkan pon tak tahula..takoot rugi ke..tapi kesihatan kami warga kolej nih..seperti tak dititik beratkan..ermm..macam mana..??aku sendiri mengalami batuk2,sakit tekak dan demam panas yang truk sekali..hampir badan aku sakit2 sangat2..Sekarang nih pun wabak tuh dah semakin menular di sekitar malaysia..memang agak takut gak aku dengar..takot adik2 aku mengalami simptom nih dengan teruk..isk2..minta dijauhkan la kn..??

Sampai sekarang kita masih tak dapat mencari penawar..hanya ubat tahan sakit dan antiboitik untuk ketahanan badan yang diberikan sebagai langkah berjaga2..memang agak susah jika wabak ini dah semakin menular sehingga seluruh negeri..dan hampir meragut 1/2 juta orang didunia ini..sungguh..wabak yang datang dari haiwan terlalu bahaya kepada manusia dan juga haiwan itu sendiri..


ermm...apa lah yang aku membebelkan kat atas tuh..korang abaikan jewlah...kalau ada orang yang menjaga kita sebaik yang mungkin dan pnuh kasih sayang..wah...semakin sihat kita kan..kui3....makin merepek lak aku nih...ok la..paper pon.aku doakan kawan yang terkene wabak nih..segere sembuh..begitu juga dieseluruh dunia agar cepat2 temui penawar....AMIN..


p/s:moga umat islam selamat dari penyakit itu...AMIN...


No comments:

Related Posts with Thumbnails