Saturday, August 29, 2009

**MeRdEkA...??**




Actually aku dah lame sangat tak update blog ngn entri2 baru..sebab aper..sebab aku teramat sibuk..(buat2 sibuk jerk...hahhaha...) dengan asemen dan macam2....huhuhu...sedar tak sedar..sudah seminggu dah kita sebagai umat islam berpuasa...alhamdullillah..semuanya berjalan dengan lancar..gastrik aku juga dah tak seteruk dulu..aku rasa syukur sangat kali nih...

hari ini aku mengupdatekan blog..29 OGOS 2009..lusa kita da smbut merdeka...biasanya kita dengar orang akan menyambutnya dengan meriah sekali..tapi betul ker kita dah merdeka..????(apa yang aku merepek nih..??)..pada aku merdeka pada diri sendiri itu penting..bagi aku yg student nih..masih belum merdeka..sebab ape..??sbb aku tak habis blajr lagi n exam xlepas lg..ahahaha...tapi setiap org adew persepsi masing2..tol x...???huhuhu...

walaupaper pon aku berharap sangat2..agar kali ni merdeka disambut dengan meriah dan tak ada berlaku perkara2 yang tak diingini..seperti aktiviti mat2 rempit dan lumbe haram..ea la kan..wat sesak jalan raya...biar lah kita sambut dengan sedarhana je..dah mencukupi..tol x..??smbut dengan family ker..mkan beramai..atau pergi ke muzium negara bagi mengingati sejarah2 negara..dari sebelum merdeka hingga dah mencapai kemerdekaan..(ceyh...dah berhujah lak aku...)actually aku nih tak pernah lagi menjejakkan kaki ker muzium negara...tapi tuh la..selalu dengar cerita jer.....huhuhu

apa plan aku ek masa merdeka nih...??ermm..hajat aku nak tengok permandangan KL dr bukit ampang..hahaha...itu dlm perancangan la..kalo dapat alhamdullillah...kalo xpat pun xper..that mean tak ade rezki la..huhuh...ape ek mksud merdeka pada korang..??haa...post la komen kat aku..luahkan pendapat korang...kot2 adew yg best2...huhuhu....

k.....i'm waiting in my comment....orait..tawaan2....

daa.....

No comments:

Related Posts with Thumbnails