Sunday, May 16, 2010

WhaT HaPPeN...AFter This????

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan....

Cuaca hari ini di sekitar Mantin dan Nilai amat panas...aku sendiri sudah bermandi peluh dan bermandi air kerap kali..terasa seperti nak hujan tapi still tak hujan jugak...hurm...macam mana ia kawan-kawan..??kepala aku pulak runsing memikirkan bagaimana nak menyiapkan 6 assignment dengan secepat mungkin...date due setiap assignment dekat-dekat belaka...aduhai..

Oleh kerana cuaca yang tak menentu kepanasannya,menyebabkan aku tak pergi ke kelas kerana masalah kesihatan...minggu ini hampir keseluruhan kelas aku tak pergi..terutama sekali kelas Electronic..maafkan aku sir..huhu..arghh...macam mana ni..???attendance aku dah teruk..dah nekad before nih..tak nak ponteng kelas..tapi..??ermmm...

DESIGN PROJECT REPORT dengar namanya pon dah rasa seram..memang aku rasa seram sebab aku langsung tak buat lagi apa-apa pasal project last sem aku nih..aduhai...group aku mengharapkan aku untuk melakukan yang terbaik pasal project nih...aku buntu..aku tak layak jadi ketua kumpulan korang...aduhai....tolang la aku kawan-kawan..ada sesiapa tau tak pasal "LINE FOLLOWER ROBOT"..boleh lah share paper pon dengan aku...aku betul-betulkan pertolongan korang..due submit dah dekat dan presentation nyer sekali....

kepala dah berpinar-pinar...memikirkan semua secara serentak...adesss....somebody help me...to release my tension into something that make me feel better...i already do some worst thing in my life....drink some water with a lot of paRacetaMoL to clear everything in my head.....damn...!i know that not good for myself coz can make my body become weak and weak.......oh No....!!!!why i do some stupid thing beb!!!!

allright...i must take it out now....mybe with mY finger...bluweeekkssss....arghh....!!!i need go to toilet now...daaaaaa...

p/s: stupid thing make me feel i'm the worst people in mylife...

No comments:

Related Posts with Thumbnails