Wednesday, May 12, 2010

kenapa ini terjadi..??

MySpaceaSSALammualaikum kawan-kawan..

hari ini sekali lagi aku tak menghadirkan diri ke kelas....

argghhh......kenapa boleh jadi macam ni..???

http://emo.huhiho.com

nih la bahana tidur lewat malam dan awal pagi......adesss....

Ampun2.....banyak tertinggal kelas....dah la nak dekat abis sem nih..jadi lak macam nih...

somebody help me....!!!

esok kene gak pergi kelas...tak boleh kate tidak!!

huhuhu...ermm.....

ok la kawan-kawan..nak buat assignment yang  tertunggak...daa..salam..

http://emo.huhiho.com

2 comments:

efyery84 said...

hehehe.. same here.. selalu ponteng kelas gara-gara tido mati.. :p

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

hahaha...tau xper...ku tertido mati bermimpi bersama insan tersayang..lagsung keras dipembaringan..hahaha

Related Posts with Thumbnails