Thursday, May 6, 2010

Saya diTaG.....

MySpaceAssalammualaikum.

Hari ini..buka saja blog aku pun melawatlah blog blogger yang lain dan apa yang aku temui sungguh mengujakan..ahhaha..ayat xbleyh belah la pulak kan3..?nak tau apa..aku diTag oleh seorang sahabat blogger....BATU dan buat pertama kali nyer aku mendapat award ini...wah..agak berbangga sedikit..muahahha...nak tau award apa..??jom tengok....
v
v
v
v
v

aku sangat berterima kasih pada cik batu tadi..hehehe..first time nih tau..jangan tak percaya..huhu...
Nak kata cantik ker aku..??hahahahahahhaha......eceh2..nak perasan la tuh kan..Maksudnya..blog aku ler.biase jerk.almaklumlah baru lagi dalam dunia berblogging nih...huhu..kalau orang kate aku cantik..jawapan kehormat aku.."terima kasih sayang...u r the one told me like that.."huhu..dah2..t meleret lak kemerepekkan aku..(dah cm kerepek lak)

so...aku nak bagi award ni kepada kawan-kawan blogger yang lain..caranya:
1. Buat entry pasal award ni
2. Copy Badge BEAUTIFUL BLOGGER AWARD ni
3. Ucap terima kasih n letak link pembei award ni pada entry tersebut
4. Senaraikan 15 blogger penerima award yg baru.
 v
v
v
v
Calon-calonnya adalah...:
1.saya
2.tag
3.semua
4.pembaca
5.setia
6.blog 
7.saya
8..sila
9.jawab
10.dengan 
11.rasa
12.bangga
13.sekian
14.terima
15.kasih..

hahaha...korang dah terbuka dan terbaca kan3...dah..jangan nak mengelak...sila hargainya ia..huhu

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails