Wednesday, May 12, 2010

TerSEdar seketika dari KhayaLan....

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan dan selamat pagi MALAYSIA...

Isk..mimpi apa ea cik Nabila nak mengepos pepagi buta nih..tik..tok..tik...tok...jam kat dalam bilik hostel nih bunyi....aku pun pandanglah sayu...ermm..baru pukul 4.25 pagi....aku tenyeh2 mate lagi..tengok semula....haaaa...!!!apa...pukul 4.25 pagi..what???aku tak tidur lagi...???fuh...jangan esok pagi jadi macam semalam..tak pergi kelas..mati aku....data-data disemak..
http://emo.huhiho.com

pERkara yang sudah dilakukan:
^--^ Gosok baju esok pagi...(baju kurung with new selendang...td ader pasor malam..den pon poie la boli...)
^--^ Menyelesaikan assignment -2 task 2 dengan jayanya..(baru jerk sentuh task 2 tau...yang lain belum ea...)
^--^ Bermain manja bersama kucing orang..bernama putih..(den dah sayang ekau putih...tapi tuan dia cm tak nak jer...so..den bawak poie umh den)
^--^Makan dengan penuh rasa bangga...(member umah masak nasi goreng..fuh..kenyang..n sedap..thanks deeya)
http://emo.huhiho.com

Perkara yang belum dilakukan:
v--v Kemas barang-barang masukkan dalam beg..(senang nak pergi kelas esok..taklah tergesa-gesa)
v--v Tidur....dan Tidur...dan Tidur...

http://emo.huhiho.com

So..langkah terbaik adalah..menyelesaikan segala yang belum...ok lah kawan-kawan..esok aku ceritakan perkara yang menarik dalam hidup aku..nak tau...haa..jom tidur dulu..esok singgah lagi ea..papai..

p/s:gambar kartoon diatas adalah mimik muka cik NAbiLa sekarang..harap maklum..

2 comments:

efyery84 said...

okeyh.. mimik muka terakhir tu sgt mengusik jwa dan raga.. hahaha

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

hahaha...jaat andy...owh,,pndai ekh..knekan kte...xper..2..seb bek dri ini sgt cumei..haha

Related Posts with Thumbnails